Skip to main content

Gears 5 - Rakietowy plan, cz. 1 (Akt 3, Rozdział 2): Hangar i satelity

Przygotowania do startu.

Po dosyć krótkim rozdziale Wielka szansa trafiacie do hangaru rakietowego. Zejdź po schodach w dół i idź jedynym wyjściem do zasypanego piaskiem korytarza.

Na końcu otwórz kolejne drzwi, a wejdziesz do ciemnego pomieszczenia. Zbierz amunicję i wymień broń, jeśli chcesz - leżą tu karabiny Markiz. Potem włącz światła (1). Następnie każ Jackowi włamać się do systemu portem (2) po prawej stronie pomieszczenia (po lewej, patrząc od szyby).

Po paru chwilach otworzą się drzwi do hangaru. Przejdź nimi dalej. Idź prosto, trzymaj się lewej strony, nie musisz teraz schodzić na niższy poziom. Gdy dotrzesz do miejsca ze screena poniżej, każ Jackowi uruchomić platformę (3) i wejdź na nią, by przejechać na drugą stronę hangaru.

Po drugiej stronie idźcie prosto do drzwi. Potem cały czas prosto i w prawo na końcu, a następnie od razu schowaj się za osłoną, by Rój was nie zauważył. Potem należy pokonać paru wrogów i przejść na drugą stronę obszaru. Idź prosto, pod górę i przez drzwi, by znaleźć się przed kolejnym pomieszczeniem z przeciwnikami.


Stożek dziobowy, Rój i Skoczki

Wrogów jest tu sporo, więc starcie warto zacząć po cichu. Włącz kamuflaż i zlikwiduje wroga czy dwóch nożem. Uważaj na snajperów po drugiej stronie, na kładce (4).

Kiedy pokonasz wszystkich w tej sali podejdź do drzwi na końcu i uważa, bo wyjdą zza nich kolejni wrogowie - możesz zastawić na nich pułapkę. Pozbądź się ich i ruszaj dalej. Idź szerokim korytarzem do samego końca, każ Jackowi przeciąć drzwi i zajmij pozycję przy wieżyczce obronnej obok. Czeka cię sporo strzelania.

Musisz po prostu pokonać wszystkich nadchodzących oponentów. Ważne jest tylko jedno - nie przegrzej broni. Strzelaj krótkimi seriami i celuj w głowy, a bez problemu sobie poradzisz. Odejdź od wieżyczki tylko wtedy, gdy pojawi się Strażnik i zbliży się do ciebie.

Po krwawej jatce idź otwartym przejściem do samego końca, otwórz drzwi i przejdź do hangaru ze stożkiem. Przywołaj platformę tak, jak w poprzednim hangarze. Gdy z niej wysiądziesz na niższym poziomie, pociągnij oznaczoną ikoną dźwignię i podejdź do satelity, by ją popchnąć, gdy się zatnie. Teraz przygotuj się na walkę ze skoczkami. Strzelaj w czułe punkty (5).

Po starciu wracaj na suwnicę. Musisz zacząć strzelać do wrogów jeszcze zanim z niej zejdziesz. Kiedy otworzy się bramka, zejdź z platformy i likwiduj wrogów na dole. Na końcu sam zejdź na dół - musisz pokonać stado Roju. Uważaj, kiedy kręci się w miejscu i staje się jasno-pomarańczowe (6), bo to znak szarży.

Po walce podejdź do oznaczonej dźwigni i uruchom procedurę transportu stożka satelity. Po chwili ruszaj wskazanymi ikoną celu misji drzwiami dalej. Trafisz do zasypanej piaskiem przestrzeni - ześlizgnij się na dół, a będziesz musiał znów walczyć z Rojem. To prosta walka - uważaj tylko na jednego Siona z wyrzutnią pił.

Po starciu idź do końca i przez dziurę w szarym murze na wprost, dalej przeciśnij się między głazami. Potem prosto i w prawo w dużej hali, potem przez ciemne pomieszczenie i drzwiami na zewnątrz. Ześlizgnij się po czerwonym piasku i na dole pokonaj paru wrogów, po czym idź w lewo. Zobaczysz na ekranie cel: wróć przez hangar. Idź prosto.

Podejdź do przodu, a pojawią się wrogowie - w tym Carrion. Cofnij się szybko, tak by mieć przed sobą most, pod którym wiszą butle z gazem (7). Strzel w nie, gdy wróg będzie pod mostem, by zadać mu spore obrażenia.

Wyeliminuj pozostałych wrogów, a potem idź do końca i do windy. Teraz nie będzie już przez dłuższą chwilę żadnej walki. Na górze dotrzesz do miejsca, w którym zaczynałeś misję. Wyjdź z hangaru podążając za ikoną misji i wracaj do łodzi.

Następnie: Gears 5 - Rakietowy plan, cz. 2 (Akt 3, Rozdział 2): Obrotnica kolejowa i most

Spis treści: Gears 5 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Gears 5 - Wielka szansa (Akt 3, Rozdział 1)

Zobacz także