Gears of War 4 otrzymało nowe mapy w marcowej łatce
Oraz inne usprawnienia.
Marcowa aktualizacja strzelanki Gears of War 4 wprowadza między innymi dwie mapy, lobby do rozgrywek rankingowych oraz inne zmiany i poprawki w rozgrywce.
Nowe lokacje to Diner, czyli zrujnowana knajpka na uboczu drogi, z „intensywnymi i klaustrofobicznymi” potyczkami we wnętrzu budynku oraz nieco dłuższymi odległościami na zewnątrz, na parkingu.
Jest też Old Town, czyli miejscówka dobrze znana wszystkim fanom sieciowych zmagań w Gears of War 3. Teraz akcję przeniesiono na zaśnieżone wybrzeże, z wielką bazą UIR w tle. Układ trzech „alejek” pozostał za to bez zmian.
Obie mapy są już dostępne dla posiadaczy przepustek sezonowych, razem z podwójnymi punktami doświadczenia oraz 20-procentowych przyrostem do zdobywanych kredytów. Lokacje trafią 14 marca do standardowej rotacji dla wszystkich graczy.
Inne nowości to wspomniane lobby rankingowe, z głosowaniem na mapę, wyborem nagrody i panelem wyposażenia. Jeśli uczestnik opuści poczekalnię przed rozpoczęciem zabawy, odliczanie zatrzyma się i system wyszuka kolejną osobę na odpowiednim poziomie umiejętności. Po zakończeniu meczu automatycznie wrócimy do lobby, bez konieczności manualnego resetowania.
Również Gnasher powinien działać teraz lepiej, zwłaszcza w sferze trafień z bardzo krótkiej odległości. Poprzednio takie strzały mogły mieć dość losowe efekty i rozrzut. Podczas testów okazało się bowiem, że pociski opuszczają lufę nie na jej końcu, lecz „pojawiają się” kawałek dalej, co powodowało pudłowanie z najbliższego dystansu.
W marcu zainteresowani gracze zdobędą także nową postać z przeszłości, w rzemiośle lub w paczkach ze sprzętem, gdzie dodano także kolejne skórki na bronie.