Gears of War 4 „ozłocone”
Gra dostępna w ramach programu Xbox Play Anywhere.
Microsoft pochwalił się, że strzelanka Gears of War 4 osiągnęła „złoty” status, więc zaplanowana na 11 października premiera na Xbox One i PC z systemami Windows 10 nie jest już niczym zagrożona.
Produkcja będzie dostępna w ramach programu Xbox Play Anywhere, więc zakup wersji cyfrowej na jedną z wymienionych wyżej platform sprzętowych oznacza automatyczny dostęp na drugim systemie.
Co więcej, Gears of War 4 wspiera wspólną zabawę pomiędzy posiadaczami wersji PC i Xbox One, we wszystkich trybach rozgrywki, w tym w sieciowej rywalizacji (tylko ze znajomymi), kampanii i w popularnym Horde.
Jak dowiedzieliśmy się wczoraj, na komputerach osobistych dostępna będzie także kooperacja na podzielonym ekranie, w opowieści fabularnej.
„To był dla mnie prawdziwy powrót do domu” - zauważa Rod Fergusson, producent gry i szef odpowiedzialnego za pracę studia The Coalition z Vancouver. Deweloper zaczynał karierę w dziale Xbox, by później przenieść się do Epic Games, gdzie odpowiadał za poprzednie odsłony Gears of War.
„Jestem bardzo dumny z tego, co osiągnął zespół. To nie tylko najbardziej ambitna technicznie odsłona serii, ale także powrót do brutalnego i pełnego napięcia tonu, przez które tak wielu graczy zakochało się w tym uniwersum, opowieściach i postaciach” - dodaje Phil Spencer, szef działu Xbox.
Tym razem do akcji wkracza nowa grupa bohaterów. To J.D. Fenix - syn Marcus Fenixa - a także Delmont „Del” Walker oraz Kait Diaz.
Powalczymy między innymi z mutantami z rasy Swarm, ale także z całkiem nowym przeciwnikiem, czyli z robotami DeeBee. Ci wyglądają na dużo bardziej zaawansowanych technologicznie od standardowych locustów.