Get Even - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, wszystkie misje, najlepsze porady.
Witamy w poradniku i solucji do gry Get Even, w której wcielamy się w postać Cole'a Blacka. Mężczyzny budzącego się w szpitalu psychiatrycznym ze wspomnieniem uratowania dziewczyny. Początkowo jest to jedyna myśl głównego bohatera, który z czasem będzie stopniowo odkrywał zapomnianą przez siebie przeszłość.
Przygotowany poradnik do Get Even skupia się przede wszystkim na opisie kampanii fabularnej, krok po kroku tłumacząc sposoby przejścia kolejnych etapów oraz ukazując miejsca zdobywania kluczowych dowodów. Ponadto w materiale znajdują się porady ogólne, dzięki którym można szybko zapoznać się z podstawami rozgrywki.
Życzymy udanej rozgrywki w polskiej produkcji Get Even, zachęcając jednocześnie do lektury naszego poradnika.
Opis przejścia
Poniżej znajdziesz solucję do kampanii fabularnej. Dzięki niej dowiesz się, jak przechodzić poziomy, gdzie należy szukać dowodów do poszczególnych spraw oraz w jaki sposób rozwiązywać różnego rodzaju łamigłówki.
- Get Even - początek, broń i telefon, dziewczyna z bombą
- Get Even - ogród, budynek B, skrzynki elektryczne
- Get Even - wspomnienie, budynek ASD, kradzież prototypu
- Get Even - Szalony Kapelusznik, wspomnienie rodzinnego domu
- Get Even - zbrodnia w magazynie, mężczyzna w zielonej bluzie, Jasper
- Get Even - ogród z manekinami, Szalony Kapelusznik, wspomnienie
- Get Even - porywacze, identyfikator Rose, komputer
- Get Even - cmentarz, zagadka z windą, Rose
- Get Even - tańczące manekiny, Red, bagno, Howard
- Get Even - Black, wspomnienie Porwanie Grace, zagadki z szyfrem i świecami
- Get Even - wspomnienie Ostatnie chwile J, zagadka śmierci Jaspera
- Get Even - wspomnienie Rose Atkins, obrazy
- Get Even - wspomnienie spotkanie z Howardem, przejście do finału
Porady ogólne
- Get Even jest w dużej mierze produkcją skupiającą się na eksploracji. O ile nie jest to konieczne, to znaczy, kiedy wokół nie ma przeciwników zagrażających bohaterowi, to staraj się dokładnie badać każde miejsce nie spiesząc się przy tym.
- W poszukiwaniu dowodów przydaje się telefon głównego bohatera. W momencie gdy zobaczysz wyświetlające się z lewej strony zielone kropki, będzie to oznaczało, że w pobliżu znajduje się dowód, który możesz zeskanować. Im więcej zielonych kropek się wyświetli (maksymalnie 4), tym bliżej dowodu się znajdujesz.
- Gdyby miało dojść do potyczki z wrogiem, to pamiętaj, że niemal zawsze masz możliwość skorzystania przynajmniej z kilku wariantów walki. Pierwsze zakładają cichą eliminację rywali. Możesz to uczynić zakradając się do nich od tyłu i dusząc lub używać broni z tłumikiem. W przypadku otwartych starć nic nie stoi na przeszkodzie, żeby korzystać z głośnych broni pokroju karabinów maszynowych.
- W większości przypadków napotkanych wrogów możesz zabijać lub próbować mijać. W obydwu przypadkach dobrym pomysłem jest korzystanie z mapy na telefonie. Dzięki niej możesz sprawdzić pozycję wrogów, a także kierunek i odległość ich wzroku (są zaznaczone na mapie półłukami).
- W przypadku regularnej wymiany ognia główny bohater może zostać postrzelony. Wystarczy chwila nieuwagi, aby przeciwnicy go zabili. Dlatego ważne jest korzystanie z osłon, a w przypadku otrzymania postrzału szybkie ukrycie się. Odczekanie w bezpiecznym miejscu kilku chwil spowoduje, że główna postać zregeneruje zdrowie.
- Ustalany na początku gry poziom trudności wpływa przede wszystkim na to, ile obrażeń może otrzymać główny bohater. Na łatwiejszym poziomie może otrzymać więcej (co nie znaczy, że dużo) ran, zanim zostanie zabity. Na ogół wystarczy do tego dłuższa seria z karabinu. Na trudniejszym poziomie trudności wystarczy zaledwie kilka celnych pocisków, żeby bohater zginął. Warto pamiętać, że poziom trudności można w dowolnej chwili zmienić w opcjach.
- Jedną z ciekawszych broni, z których może korzystać główny bohater, jest tak zwany corner-gun. Dzięki niemu możesz ostrzeliwać wrogów pozostając cały czas w ukryciu. Aby wykorzystać główny atut broni należy stanąć za narożnikiem lub przeszkodą i „złamać" lufę. Kiedy zostanie wystawiona możesz namierzać i eliminować wrogów samemu nie narażając się na ostrzał.