Get Even - porywacze, identyfikator Rose, komputer
Poznajemy szczegóły porwania Grace oraz stajemy się światkami jej uprowadzenia.
Po zakończeniu wspomnienia z domem rodzinnym i zegarem z wielką wskazówką wrócisz do rzeczywistości. Wysłuchaj Reda, który będzie miał ci do przekazania informację, po czym rusz przed siebie. Przejdź do pokoju do którego wkroczysz przez dziurę w ścianie i po zapoznaniu się ze sporą ilością materiałów wejdź w interakcję ze zdjęciem leżącym na stole z prawej.
Po krótkim przerywniku trafisz do pomieszczenia ze skrzyniami oraz skrzynkami elektrycznymi. W narożniku z prawej stoi drewniane pudło, które możesz zeskanować w celu zdobycia dowodu z DNA Jaspera i Rose. Obejrzyj scenkę z tą parą i przejdź przez przejście, które stanie się dostępne.
W korytarzu uważaj na przeciwnika stojącego za szafkami. Jeśli nie chcesz rozpoczynać otwartej walki to udaj się w prawo, a kiedy na telefonie zaświecą się cztery białe kropki zeskanuj teren, żeby zmaterializować skrzynię (obrazek powyżej). W ten sposób będziesz mógł ominąć przeciwnika z prawej strony.
Odnalezienie identyfikatora i włamanie do komputera
W dalszej części znajdziesz biurko z kilkoma mapami domu Ramseya, a nieco dalej wartownika, którego możesz się pozbyć strzelając z corner-guna. Na skrzyni w pobliżu strażnika jest kilka puszek - zeskanuj je, żeby zdobyć dowód. Możesz teraz dojść do końca korytarza i rozprawić się z załatwiającym się przeciwnikiem.
Wejdź po schodach na górę. Na piętrze skręć w prawo i zapoznaj się z dowodami na tablicy. Możesz tu również przenieść się do pokoju śledztw. Skieruj się w lewo i skręć do pierwszego pomieszczenia, gdzie znajdziesz notatki dotyczące akcji (zapoznaj się z nimi). W następnej lokacji załatw od tyłu wartownika i zeskanuj teren z lewej (obrazek powyżej), dzięki czemu zdobędziesz dowód.
Następnie rozejrzyj się po pokoju i zapoznaj się ze sporą liczbą notatek. Znajdziesz tu również kolejny dowód - puszkę i aparat na stoliku. Wróć na klatkę schodową i wejdź piętro wyżej.
Rusz przed siebie, a po chwili dotrzesz do korytarza prowadzącego do pomieszczenia ze strażnikami. Poczekaj, aż się rozejdą, dzięki czemu będziesz mógł z łatwością eliminować jednego po drugim. Po oczyszczeniu terenu warto się rozejrzeć, ponieważ jest tu kilka notatek, z którymi dobrze jest się zapoznać.
Po dotarciu do stolika z pudełkami z pizzą zeskanuj identyfikator Rose, aby zdobyć kolejny dowód i wywołać następną scenkę (obrazek powyżej). Po jej zakończeniu wróć na klatkę schodową i zejdź piętro niżej.
Skorzystaj z latarki UV, żeby zlokalizować odciski butów na ziemi. Doprowadzą cię do pomieszczenia z komputerem (obrazek powyżej). Z lewej strony jest stół, na którym znajdziesz drugi fragment identyfikatora Rose. Podnieś go, obejrzyj scenkę i skorzystaj z komputera, do którego teraz będziesz miał dostęp.
Po użyciu go rozpocznie się kolejne wspomnienie, w którym trafisz do pokoju Grace. Sprawdź komputer, a potem wyjdź z pomieszczenia i rusz przed siebie wchodząc w interakcję z różnymi rzeczami w kolejnych lokacjach i przyglądając się scenkom rozgrywanym w domu.
W salonie wejdź w interakcję z podwójnymi drzwiami, a potem z zegarem na stole. Po chwili znajdziesz się po drugiej stronie drzwi, które otwórz. W ten sposób staniesz się światkiem sceny uprowadzenia Grace. Przejdź do końca pomieszczenia, otwórz drzwi i wejdź do pokoju, gdzie doszło do eksplozji. Podejdź do zegara na krześle (obrazek powyżej) i wejdź z nim w interakcję.
- Spis treści: Get Even - Poradnik, Solucja
- Następnie: Get Even - cmentarz, zagadka z windą, Rose
Ponownie trafisz do domu już po uprowadzeniu Grace. Oglądaj kolejne scenki idąc przed siebie. W sypialni po zakończeniu rozmowy małżonków odbierz telefon stojący na stoliku z prawej strony łóżka. Na koniec wejdź w interakcję z obrazem, który spadnie na dół.