Get Even - tańczące manekiny, Red, bagno, Howard
Docieramy na interesujące przyjęcie, po czym przedzieramy się przez teren z najemnikami.
Po rozwikłaniu zagadki z windą i dotarciu do biura, gdzie będziesz świadkiem rozmowy Rose i Blacka trafisz w końcu do szpitala. Po rozmowie z mężczyzną wyjdź przez drzwi, które zostaną otworzone. Jeśli chcesz możesz skorzystać z obrazka, żeby przenieść się do pokoju przesłuchań (jak zwykle jest to opcjonalne).
Przyjęcie z manekinami i spotkanie z Redem
Idź przed siebie czytając napotkane notatki, a potem kierując się w stronę miejsca, z którego dobiega muzyka i żeński śpiew. Po drodze miniesz uwięzionego w klatce pacjenta, którego możesz wysłuchać. Kontynuuj marsz uważając na wrogów, którzy mogą cię zaatakować (możesz ich zwyczajnie zabijać z pistoletu).
W końcu dotrzesz do pomieszczenia z manekinami zawieszonymi w tańcu. Jeśli zbliżysz się do czegoś w rodzaju ołtarza na środku sali, to będziesz mógł zeskanować misę, która posłuży jako dowód. Teraz możesz postąpić na dwa sposoby. Pierwszy zakłada próbę otworzenia kraty z lewej poprzez wciśnięcie przycisku. Spowoduje to przeniesienie bohatera do nowej lokacji, gdzie będzie trzeba strzelać do nadbiegających kolejno manekinów (obrazek powyżej). Strzelaj celnie w ich głowy, ponieważ nie mogą dobiec do bohatera. Następnie kontynuuj pochód i eliminowanie kolejnych wrogów, aż do powrotu do szpitala.
Drugi wariant zakłada skorzystanie z kamery termowizyjnej w pomieszczeniu z ołtarzem. Przy jej pomocy zacznij przyglądać się kolejnym postaciom, aż namierzysz jedną żywą, którą zdradzi temperatura ciała. Kiedy ją odkryjesz zastrzel ją celnym strzałem w głowę.
Bez względu na sposób, w jaki przeszedłeś przez pomieszczenie z „tańczącymi" postaciami znajdziesz się w dalszej części szpitala. Podążaj przed siebie odszukując kolejne notatki i nagrania. W jednym z pomieszczeń możesz trafić na Szalonego Kapelusznika, o ile nie zginął we wcześniej fazie gry. Jeśli tak się stanie, to zastrzel go, ponieważ rzuci się na bohatera.
W trakcie eksploracji w jednym z pokojów natkniesz się na ślad na ścianie. Jeśli go zeskanujesz, to dowiesz się, że jest to DNA Roberta Ramseya. Ruszaj dalej, aż do kolejnej lokacji z manekinami. Na lewo od niej znajdziesz Reda (obrazek powyżej) - mężczyznę stale kontaktującego się z głównym bohaterem, który siedzi w szczelnie zamkniętym pokoju z kuloodpornymi szybami.
Przejście przez bagno i spotkanie z Howardem
Porozmawiaj z nim po raz kolejny, po czym rozejrzyj się po pomieszczeniu. Oprócz kolejnej porcji notatek zlokalizuj wiszący na ścianie obrazek, z którym wejdź w interakcję. W ten sposób rozpoczniesz kolejną scenkę i przeniesiesz się w nowe miejsce.
Rusz przed siebie jedyną możliwą ścieżką. W końcu dotrzesz do otwartego, bagnistego terenu, gdzie zachowaj czujność. W okolicy znajdują się wrogowie patrolujący okolicę. Korzystaj z mapy, aby ich namierzać i omijać lub po cichu eliminować (obrazek powyżej) jednego po drugim.
Teren jest dość spory, ale możesz zapewniać sobie dodatkowe osłony korzystając z anomalii. Po dotarciu do kamiennego wiaduktu musisz zlokalizować otwartą siatkę między dwoma przęsłami. Kontynuuj wzdłuż ścieżki, która prowadzi do budynku o sporych rozmiarach. Skieruj się do wejścia oznaczonego literą C (obrazek powyżej).
- Spis treści: Get Even - Poradnik, Solucja
- Następnie: Get Even - Black, wspomnienie Porwanie Grace, zagadki z szyfrem i świecami
Po wejściu do środka rozpocznie się wizja z Howardem i Blackiem dotyczące między innymi broni cornergun. Po zakończeniu pierwszego dialogu ruszaj w stronę kolejnych scenek, które na ciebie czekają.