Get Even - wspomnienie Ostatnie chwile J, zagadka śmierci Jaspera
Docieramy do magazynu, w którym zginął Prado i ustalamy jego zabójcę.
Po zakończeniu pierwszego wspomnienia o nazwie Porwanie Grace, doktor Ramsey, czyli Red, powróci do rzeczywistego świata. Po zakończeniu rozmowy zwróć uwagę na monitor komputera, gdzie będziesz mógł rozpocząć kolejne związane ze śmiercią Jaspera Prado.
Po uzyskaniu kontroli nad bohaterem wyrusz w teren korzystając z sonaru, aby odnajdywać przeciwników. Jak zwykle możesz próbować ich omijać lub dokonać asymilacji pierwszego z nich, a potem pozostałych zastrzelić lub również asymilować.
Niedaleko miejsca startu, w pobliżu metalowego kontenera znajdziesz engram, który aktywuj. Zobaczysz wspomnienie dwójki rozmawiających najemników. Za nimi znajduje się dziura w murze oraz stojący za nią mężczyzna (obrazek powyżej). Teleportuj się do niego, aby przedostać się do dalszej części terenu.
Uważając na kolejnych rywali zbliż się do kontenera w pobliżu dużego magazynu. Odkryjesz tu kolejny engram, tym razem z Jasperem, który rozmawia z Blackiem. Po jego aktywowaniu otworzą się drzwi do magazynu. Skorzystaj z nich, aby dostać się do środka.
We wnętrzu aktywuj kolejny engram, po czym wejdź do głównej hali. Ponownie natkniesz się tu na dużą liczbę przeciwników (obrazek powyżej). Warto w tym momencie korzystać z sonaru - na czerwono będą zaznaczeni wrogowie, natomiast na żółto postacie między którymi możesz się teleportować. Może ci to znacznie ułatwić przejście przez magazyn.
Sam zdecyduj czy wolisz rywali omijać czy zabijać lub asymilować. Po przejściu przez główną halę skieruj się do drzwi wyjściowych, przy których natkniesz się na kolejny engram. Wyrusz dalej, a zostaniesz przeniesiony do nowego wspomnienia.
Rozwiązanie zagadki śmierci Jaspera
W nowej lokacji rusz przed siebie. Za chwilę będziesz musiał rozwikłać główny cel wspomnienia, czyli poznać odpowiedź na pytanie, kto zabił Jaspera.
Najpierw udaj się w prawo i wysłuchaj rozmowy między Jasperem i nieznanym mężczyzną. Potem skieruj się w lewo i odnajdź leżący na biurku raport policyjny (obrazek powyżej). Dowiesz się z niego, że Jasper został zastrzelony z pistoletu z tłumikiem, strzałem w głowę.
Wyrusz w prawą stronę i zlokalizuj engram, dzięki któremu pojawi się miejsce zbrodni. Twoim celem będzie ustawienie trzech elementów. Jaspera ustaw w pozycji. W której kula trafia go w głowę. Jako broń wybierz pistoletem z tłumikiem, natomiast jako sprawcę wybierz Cole'a Blacka. Po ustawieniu tych elementów zagadka automatycznie się zakończy.
- Spis treści: Get Even - Poradnik, Solucja
- Następnie: Get Even - wspomnienie Rose Atkins, obrazy
Po rozwikłaniu zagadki przeniesiesz się do kolejnej lokacji. Teleportuj się między ustawionymi na podwyższeniach ludźmi, aż dotrzesz do ostrzeliwującego cię najemnika, którego zasymiluj. Kiedy będziesz miał jego broń zastrzel szybko drugiego, stojącego na nieco oddalonej platformie (możesz się wcześniej ukryć i poczekać na dogodny moment). Po jego zabiciu wspomnienie dobiegnie do końca.