Skip to main content

Get Even - zbrodnia w magazynie, mężczyzna w zielonej bluzie, Jasper

Docieramy do krwawych wydarzeń w jednym z opuszczonych magazynów.

Po wejściu w interakcję ze zdjęciem na tablicy korkowej zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji - podziemnych tunelu. Zacznij iść przed siebie jedyną możliwą drogą, a po chwili trafisz na wspomnienie rozmowy dwóch mężczyzn. Skręć w prawo i rusz przed siebie.

Po przejściu przez drzwi dotrzesz do pokoju, w którym byłeś na początku przygody. Jest to pomieszczenie, w którym natknąłeś się na dziewczyną z przytwierdzoną do jej ciała bombą. Tym razem natkniesz się tylko na puste krzesło, ale po chwili rozpoczną się wspomnienia, a na ścianie pojawią się czerwone napisy. Kiedy zakończy się wizja wejdź w interakcję ze zdjęciem leżącym na krześle.

W nowej lokacji obejdź biurko przed tobą, ukucnij i skieruj się do szybu z lewej (obrazek powyżej). Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do drzwi oznaczonych taśmą policyjną. Zeskanuj je, aby zdobyć kolejny dowód. Przy okazji przywołasz wizję dwóch rozmawiających mężczyzn.


Mężczyzna w zielonej bluzie

Kiedy skończą dialog przejdź przez nowo odblokowane przejście. Trafisz do magazynu, gdzie udaj się w lewo. Na ziemi znajdziesz dwa ciała. Podejdź do tego w zielonym stroju i zeskanuj je zdobywając kolejny dowód. Po chwili staniesz się świadkiem sceny z przeszłości związanej z dochodzeniem policyjnym.

Następnie pojawi się scena związana ze strzelaniną. W jej trakcie podejdź do osobnika w zielonej bluzie (obrazek powyżej) i zeskanuj go zdobywając następny dowód oraz następną porcję informacji. Kiedy sceneria ulegnie zmianie będziesz mógł zapoznać się z raportami policyjnymi oraz artykułem w gazecie.

Po zapoznaniu się z nimi udaj się do białych drzwi z prawej. Przejdź przez nie i rusz przed siebie tunelem. Po chwili zobaczysz wspomnienie mężczyzny i kobiety wołając o pomoc. Po scence skręć w prawo i rusz przed siebie. Droga zaprowadzi do dobrze ci już znanego pokoju z krzesłem i dziewczyną z ładunkiem wybuchowym.

Możesz się tu zapoznać z dwoma notatkami. Najważniejsze jest jednak zdjęcie wiszące nad krzesłem. Wejdź z nim w interakcję, aby przenieść się do nowej lokacji. Zostaniesz przeniesiony na podwórze, gdzie będziesz natykał się na postać w zielonej bluzie (obrazek powyżej).


Przejście przez magazyn i podwórze

Ilekroć spróbujesz się do niej zbliżyć wokół pojawi się biała poświata, a postać zmieni się we wspomnienie z policjantami. Jeśli skierujesz się w lewo, to odtworzysz fragment wspomnienia z posterunkiem oraz tablicą z dwoma informacjami, z którymi będziesz mógł się zapoznać.

Twoim głównym celem jest wejście do budynku, do którego prowadzi główna ścieżka na podwórku. Po znalezieniu się w środku skręć w lewo i ruszaj przed siebie jedynym możliwym korytarzem. Trafisz do pomieszczenia, gdzie znów natkniesz się na dobrze znaną ci postac, a po chwili wokół pojawią się żołnierze. Wyjmij pistolet i zacznij w nich strzelać celując w głowy (obrazek powyżej).

Po wyeliminowaniu kilku przeciwników zostaniesz przeniesiony do lokacji z telewizorem na ścianie, w której już byłeś. Podejdź do drzwi z prawej i popchnij je, dzięki czemu pojawi się przed tobą nowe przejście. Przejdź przez drzwi na końcu korytarza i wejdź w interakcję z obrazkiem na stole, dzięki czemu przeniesiesz się do pokoju przesłuchań.

Po przyjrzeniu się dowodom użyj zdjęcia na biurku, aby powrócić do poprzedniej lokacji. Wciśnij przycisk przy drzwiach z lewej, a kiedy się otworzą wyjdź na korytarz. Dojdź do końca i przejdź do pomieszczenia z lewej. Znajdziesz tu kilka skrzyń i tablicę ze sporą ilością dowodów.

Na tablicy naprzeciwko wejścia znajduje się zdjęcie. Wejdź z nim w interakcję, dzięki czemu zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji, a konkretnie na podwórze. Rusz przed siebie, a po chwili usłyszysz strzały. Kiedy się zbliżysz ujrzysz dwóch strażników - zakradnij się do nich od tyłu (obrazek powyżej) i zastrzel oddając po jednym celnym strzale w głowę.

Aby przejść dalej skieruj się do muru z lewej i zeskanuj go, dzięki czemu jego fragment zniknie. Przejdź na drugą część podwórza i od tyłu pozbądź się wartownika przy dużym zbiorniku. Po pozbyciu się go ruszaj dalej.

Ukrywaj się za osłonami i eliminuj kolejnych wartowników (obrazek powyżej). Pamiętaj, że możesz ustawiać się za przeszkodami i jedynie łamać lufę corner-guna, żeby samemu nie narażać się na ostrzał. Ponadto na mapie niebieskimi punktami są zaznaczone anomalie - po ich zeskanowaniu pojawią się w terenie nowe osłony, za którymi możesz się ukrywać.

Przedzieraj się tak przez podwórze, aż dotrzesz do długiego budynku. Skręć w lewo i kontynuuj, aż do pojedynczych stalowych drzwi. Przejdź przez nie. W środku zobaczysz przed sobą anomalię. Zwróć uwagę na skrzynię z lewej. Znajdziesz na niej następny dowód - papierosy. Zeskanuj je i wejdź w interakcję z obrazkiem z prawej.

Trafisz do zbrojowni. Podejdź do karabinu z prawej i podnieś go, a następnie poczekaj, aż zakończy się dialog z mężczyzną. Przejdź przez drzwi, które się otworzą, a w pokoju przesłuchań skorzystaj ze zdjęcia na biurku. Wrócisz do magazynu, ale tym razem przejście z prawej będzie otwarte.

Przejdź do głównej hali i po cichu rozpraw się z wartownikiem z prawej. Następnie wejdź na podwyższenie po schodach z lewej. Włącz mapę i lokalizuj kolejnych wrogów, po czym ustawiaj się tak, żeby rozprawiać się z nimi szybko i po cichu z dystansu (obrazek powyżej). Kontynuuj w ten sposób kierując się do drugiej części magazynu.

W jednym z pomieszczeń natkniesz się na mężczyznę uwięzionego w pokoju za szybą (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim, a następnie go zeskanuj jako dowód. Skieruj się w prawo i rusz przed siebie zbierając po drodze notatkę leżącą na stole z prawej.



Kontynuuj marsz przed siebie otwierając drzwi i wchodząc do magazynu. Z lewej strony zobaczysz scenkę związaną ze strzelaniną. Podejdź do leżącego na ziemi ciała i przeczytaj informację związaną z Jasperem, którą znajdziesz w telefonie przy zwłokach.

Zobacz także