Ghost of Tsushima bez znaczników w otwartym świecie? Twórcy nie chcą sugerować kierunku podróży
Plus: możliwa walka z sojusznikami.
Twórcy Ghost of Tsushima zrezygnowali ze znaczników w wirtualnym świecie, aby nie prowadzić graczy za rękę i uczynić przygodę bardziej angażującą - potwierdza najnowszy numer Oficjalnego Magazynu PlayStation. Sucker Punch już wcześniej sugerowało brak wskaźników, a teraz potwierdzono decyzję.
Cel podróży wybierzemy wyłącznie w oparciu o widoczne wokół punkty orientacyjne oraz wiedzę o świecie - twierdzi Hunbbel, użytkownik Reddita, który zgromadził na forum najważniejsze informacje zawarte w artykule.
Niewykluczone, że brak znaczników dotyczy tylko zadań pobocznych i dodatkowych aktywności, choć Sucker Punch mogło mieć inny pomysł na wskazanie graczowi kolejnego celu głównego.
W magazynie podkreślono, że protagonista może stanąć do otwartej walki, ale także spróbować zabić oponentów po cichu. Wśród wyposażenia znajdzie się kilka gadżetów, między innymi linka z hakiem, bomby przylepne i ogniste strzały.
Hunbbel wspomina też o wyborach, które wpłyną na relacje ze sprzymierzonymi postaciami niezależnymi. Przykładem jest Makoto - łuczniczka, z którą bohater może nawet skrzyżować ostrze, jeżeli kobiecie nie spodoba się decyzja podjęta przez gracza.
Głównym bohaterem Ghost of Tsushima jest wyszkolony na samuraja Jin Sakai. Tytułowa wyspa Cuszima zostaje zaatakowana przez Mongołów, a protagonista ledwie uchodzi z życiem. Postanawia więc kroczyć Ścieżką Ducha i nauczyć się umiejętności, które pozwolą mu wyeliminować nawet liczne grupy wrogów.
Źródło: Reddit
Następnie: Wiadomość od studia Crytek sugeruje powrót Crysisa