Ghost of Tsushima - dmuchawka: zatruta strzałka i strzałka halucynacji
Jak używać i gdzie zdobyć.
Jedną z cichych broni, którą posługuje się Jin w Ghost of Tsushima, jest dmuchawka. W grze możesz używać dwóch typów amunicji do dmuchawki - zatrutej strzałki i strzałki halucynacji.
Oba rodzaje zdobywamy poprzez wykonywanie misji z Yuriko.
Zatruta strzałka
Kombinacja: L2 + strzałka w dół + kwadrat
Jak zdobyć? Bierz udział w misjach z cyklu opowieści Yuriko
Cicha broń, która po krótkiej chwili od trafienia zabija wroga. Zdobywamy ją razem z dmuchawką, wykonując misję Duchy przeszłości z opowieści Yuriko.
Najlepiej korzystać z niej, pozostając w ukryciu, np. w wysokiej trawie.
Limit przenoszonych zatrutych strzałek możesz zwiększyć u trapera. Tam kupisz też amunicję.
Możesz też jednak sam wytwarzać strzałki. Jedną strzałkę wytworzysz, znajdując odpowiedni kwiat - fioletową zabójczą truciznę (1).
Strzałka halucynacji
Kombinacja: L2 + strzałka w dół + trójkąt
Jak zdobyć? Ukończ zadanie poboczne Duma przemija
Nieco bardziej brutalna wersja strzałki. Wywołuje u przeciwnika szaleństwo i sprawia, że zaczyna atakować pobratymców. Zdobywamy ją w misji Duma przemija z opowieści Yuriko.
Używaj jej zawsze na tym wrogu, który jest otoczony innymi przeciwnikami. Wybieraj też wrogów, którzy mają szansę przeżyć najdłużej - np. tych z ciężkimi broniami obuchowymi. Przeciwnik pod wpływem halucynacji ma nad głową okrągły symbol.
Limit przenoszonych strzałek halucynacji możesz zwiększyć u trapera. Tam kupisz też amunicję.
Możesz też jednak sam wytwarzać strzałki. Jedną strzałkę wytworzysz, znajdując odpowiedni kwiat - żółtą truciznę wywołującą halucynacje (2).
Następnie: Ghost of Tsushima - płatnerka: ulepszanie zbroi i ubrania
Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost of Tsushima - dzwonek wietrzny, petarda, bomba prochowa