Skip to main content

Ghost of Tsushima - dmuchawka: zatruta strzałka i strzałka halucynacji

Jak używać i gdzie zdobyć.

Jedną z cichych broni, którą posługuje się Jin w Ghost of Tsushima, jest dmuchawka. W grze możesz używać dwóch typów amunicji do dmuchawki - zatrutej strzałki i strzałki halucynacji.

Oba rodzaje zdobywamy poprzez wykonywanie misji z Yuriko.


Zatruta strzałka

Kombinacja: L2 + strzałka w dół + kwadrat

Jak zdobyć? Bierz udział w misjach z cyklu opowieści Yuriko

Cicha broń, która po krótkiej chwili od trafienia zabija wroga. Zdobywamy ją razem z dmuchawką, wykonując misję Duchy przeszłości z opowieści Yuriko.

Najlepiej korzystać z niej, pozostając w ukryciu, np. w wysokiej trawie.

Limit przenoszonych zatrutych strzałek możesz zwiększyć u trapera. Tam kupisz też amunicję.

Możesz też jednak sam wytwarzać strzałki. Jedną strzałkę wytworzysz, znajdując odpowiedni kwiat - fioletową zabójczą truciznę (1).


Strzałka halucynacji

Kombinacja: L2 + strzałka w dół + trójkąt

Jak zdobyć? Ukończ zadanie poboczne Duma przemija

Nieco bardziej brutalna wersja strzałki. Wywołuje u przeciwnika szaleństwo i sprawia, że zaczyna atakować pobratymców. Zdobywamy ją w misji Duma przemija z opowieści Yuriko.

Używaj jej zawsze na tym wrogu, który jest otoczony innymi przeciwnikami. Wybieraj też wrogów, którzy mają szansę przeżyć najdłużej - np. tych z ciężkimi broniami obuchowymi. Przeciwnik pod wpływem halucynacji ma nad głową okrągły symbol.

Limit przenoszonych strzałek halucynacji możesz zwiększyć u trapera. Tam kupisz też amunicję.

Możesz też jednak sam wytwarzać strzałki. Jedną strzałkę wytworzysz, znajdując odpowiedni kwiat - żółtą truciznę wywołującą halucynacje (2).

Następnie: Ghost of Tsushima - płatnerka: ulepszanie zbroi i ubrania

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - dzwonek wietrzny, petarda, bomba prochowa

Zobacz także