Ghost of Tsushima - Honor i popiół
Zdobywamy nową bazę wypadową.
Jin został wtrącony do więzienia ze względu na to, że sprzeciwił się panu Shimurze i nie złamał jego zakaz. Nie pomógł nawet fakt, że Sakai otruł Mongołów na terenie zamku, dzięki czemu możliwe było jego zdobycie.
W wydostaniu się z celi więziennej Jinowi pomoże Kenji. Wyjdź z budynku i wejdź na dach po drabinie (1). Nie możesz dać się zauważyć i co najważniejsze, nie możesz zabijać ludzi Shimury, którzy są do ciebie wrogo nastawieni.
Na dachach budynków jesteś w miarę bezpieczny, więc wykorzystaj to podczas skradania. Podążaj, z punktu do punktu, w stronę znacznika misji, omijając patrole. Podczas ucieczki z zamku wykorzystuj również przejścia pod budynkami.
Kiedy odnajdziesz dziurę w ogrodzeniu (2), przejdź na drugą stronę. Wówczas strażnicy spostrzegą, że Jin uciekł z więzienia.
Kontynuuj ucieczkę po dachach domów i kieruj się w stronę stajni (3). Kiedy wejdziesz na dach stajni, wejdź do środka przez drugi otwór (4) i podejdź do konia. Automatycznie załączy się film przerywnikowy, po którym rozpoczniesz podróż w nowej lokacji.
Idź do przodu, a dotrzesz do spalonej wioski, na środku której znajduje się wielkie drzewo (5). Musisz się dostać do niego. Jest to dobrze strzeżone miejsce, zatem musisz się skradać, by dotrzeć do celu.
Tej lokacji pilnują Mongołowie, których możesz zabijać, ale nie pozwól się wykryć - wówczas bowiem będziesz musiał rozpoczynać grę od ostatniego punktu kontrolnego.
Trzymaj się prawej strony wioski, przechodząc od budynku do budynku. Wnętrza budowli są w miarę bezpieczne, więc wykorzystaj to podczas skradania. Eliminuj przeciwników, tylko jeżeli stoją do ciebie odwróceni i wymaga tego sytuacja. Pamiętaj, że jeśli strażnicy znajdą ciało, zaczną cię szukać.
Kiedy dotrzesz do drzewa, wewnątrz zbadaj zwłoki (6) i rusz w kierunku drogi i mostu (7). Gdy zbliżysz się do przeprawy, zostaniesz zaatakowany.
Obudzisz się w łóżku, a przy tobie będzie Yuna. Po zakończeniu rozmowy zabierz swój sprzęt ze skrzyni i wyjdź na zewnątrz. Podejdź do Yuny, która stoi przy wieży. Wejdź na górę i przyjrzyj się okolicy. Następnie wraz z towarzyszką podejdźcie do stajni. Wsiądź na konia.
Dotrzecie do zamarzniętego jeziora. Na jego skraju przyjrzyj się okolicy. Zaatakuj obóz, w którym przetrzymywani są jeńcy. Możesz wyeliminować Mongołów po cichu lub w otwartej walce. Pamiętaj jednak, że jeśli wrogowie cię zauważą, pobiegną zabić jeńców.
Kiedy pokonasz wszystkich wrogów, porozmawiaj z jeńcami (8), a potem wejdź na skałę, na której siedzi Yuna, i przyjrzyj się okolicy. Po prawej stronie znajdują się działa sygnałowe (9). Odpal je, by zwabić wrogów.
Mongołowie podążą w twoim kierunku. Wejdź na skałę i przygotuj się do walki. Kiedy podejdą wystarczająco blisko, strzel w beczki (10), by pozbyć się najbliższych oponentów. W ten sposób pozbędziesz się większej grupy wrogów.
Gdy będziesz walczył z Mongołami na jeziorze, pamiętaj, że możesz zwabić ich bliżej innych beczek - tych, których wcześniej nie zużyłeś - i strzelić w nie, gdy będzie odpowiedni moment.
Kiedy pokonasz wrogów, kieruj się w stronę świątyni i zaatakuj strażników. Walka będzie długa i trudna. W pierwszej kolejności wyeliminuj łuczników i słabszych wrogów. Używaj kunai, gdy zbliży się dwóch lub więcej oponentów. Pamiętaj, że na terenie świątyni przebywają niewinni ludzie, których mogą zaatakować Mongołowie. Musisz ich chronić, dlatego zwracaj uwagę na wrogów, nad którymi pojawi się ikona białej czaski na czerwonym tle.
Kiedy pokonasz ostatniego wroga, podejdź do jeńców (11) i porozmawiaj z nimi, a potem z Yuną. Od tej pory świątynia Jogaku będzie waszą bazą wypadową.
Następnie: Ghost of Tsushima - Wilki u bram
Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost of Tsushima - Z ciemności