Ghost of Tsushima i postawy bojowe - twórcy wyjaśniają, jak działa system
Sposób na określonego przeciwnika.
W zaprezentowanym kilka dni temu gameplayu z Ghost of Tsushima przedstawiono między innymi pozy bojowe, które może przyjąć postać podczas walki. Twórcy gry wyjaśnili, jak działa system.
W rozmowie z serwisem VG247 dyrektor kreatywny projektu - Jason Connell - wytłumaczył, że przyjmowane w trakcie starć pozycje zaprojektowano tak, by zagwarantować graczowi przewagę nad określonym rodzajem wroga.
Przykładowo pojawi się poza, która pozwoli lepiej radzić sobie z przeciwnikami z tarczami. Oczywiście postawa skuteczna wobec danego oponenta może okazać się mniej efektywna wobec innego nieprzyjaciela. Pomiędzy wszystkimi przełączymy się w dowolnym momencie.
Connell podkreśla, że system - tak jak wiele innych aspektów gry - jest elementem inspirowanym filmami o samurajach. Twórcy mają nadzieję, że dzięki mechanice, gracze poczują się jak prawdziwy japoński wojownik.
Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca na PS4.
Źródło: VG247