Ghost of Tsushima na PS5 zachwyca 60 klatkami - analiza Digital Foundry
Płynność ponad wszystko.
Digital Foundry opublikowało nowy materiał wideo, w którym Rich Leadbetter analizuje wersję Ghost of Tsushima na PlayStation 5 - jedyną, ale niezwykle ważną nowością, jest w tym przypadku stabilne 60 klatek na sekundę.
Autor zauważa, że gra nie oferuje żadnych nowych trybów graficznych na PS5, ale po prostu - wykrywając, że jest uruchomiona na nowej konsoli - odblokowuje pełen potencjał wydajnościowy.
Gra studia Sucker Punch przewyższa wersję z PS4 Pro pod względem płynności. Na ulepszonym modelu starszej konsoli otrzymywaliśmy wyłącznie 30 klatek na sekundę.
Wyższa płynność ma duże znaczenie w scenach akcji. Pomaga też lepszy frame-pacing. Warto jednak zaznaczyć, że gra nie doczekała się żadnych innych ulepszeń na PS5 - w przeciwieństwie do Days Gone, gdzie twórcy przygotowali łatkę 4K.