Ghost of Tsushima - Opowieść pani Masako
Odnajdujemy panią Masako. Opowieść Masako (1 z 9).
Opowieść pani Masako to pierwsze zadanie z cyklu misji, które opowiadają o zemście kobiety na zabójcach jej rodziny. Dodatkowo, wykonując ten quest, zwerbujesz wojowniczkę do drużyny wraz z którą najedziecie na Zamek Kaneda, by odbić pana Shimurę.
Aby rozpocząć to zadanie, udaj się do posiadłości Adachich, która znajduje się na wschód od Złotej Świątyni. Doprowadzi ci tam również złota ikona misji, na której widnieje podobizna kobiety (pani Masako). Wybierz odpowiednie zadanie na mapie, a wiatr doprowadzi cię do celu.
Gdy zbliżysz się do głównego budynku (1), zaatakują cię bandyci. Rozpraw się z nimi, a następnie przeszukaj domy, które stoją obok siebie. Wewnątrz odnajdziesz ślady walki. Trop prowadzi do stajni, która znajduje się przed bramą (2). Na ziemi odnajdziesz ślady kopyt (3), które zaprowadzą cię do kolejnego celu.
Przejdź przez bramę (2) i idź w dół ścieżki. Cały czas zwracaj uwagę, gdzie prowadzą ślady, gdyż w pewnym momencie rozminą się z drogą. Dotrzesz do kładki (4) nad strumykiem. Gdy ją miniesz, zobaczysz na ziemi zabitego konia, a po chwili pojawi się niespodziewanie pani Masako.
Wsiądź na swojego wierzchowca i podążaj za Masako. Dotrzecie na cmentarz, gdzie kobieta pochowała swoją rodzinę. Po krótkiej rozmowie ponownie wyruszycie w podróż, tym razem docierając do Złotej Świątyni.
Pani Masako na chwilę cię opuści. Wejdź na dziedziniec i porozmawiaj z Junshinem, którego spotkasz zaraz po wejściu do tej lokacji.
Następnie porozmawiaj z wieśniakiem (5), który stoi bok wysokiego drzewa i zabierz dary (6). Od tej pory możesz zbierać dodatkowe przedmioty w tym miejscu, jeśli będziesz pomagał lokalnej społeczności (wykonując między innymi zadania dodatkowe). Jeśli nowe dary pojawią się w Złotej Świątyni, zostaniesz o tym poinformowany (na ekranie wyświetli się stosowna informacja).
Naprzeciwko wysokiego drzewa odnajdziesz mnicha (7). Porozmawiaj z nim i przejdź w głąb lokacji.
Niedaleko tylnej bramy spotkasz płatnerkę (8), od której otrzymasz nową zbroje. U niej możesz ulepszać zbroje, które posiadasz. W Złotej Świątyni znajdziesz również zbrojmistrza, u którego ulepszysz katany, i łuczarkę, która ulepszy twój łuk. Wszystkie te czynności wymagają odpowiedniej liczby zasobów i materiałów.
Opuść Złotą Świątynię tylną bramą (9). Za nią spotkasz ponownie Masako - porozmawiaj z nią, a potem idź za nią. Dotrzecie do wzniesienia, z którego wypatrzysz Sogena (10).Gdy skończy rozmawiać, opuści osadę i podąży ścieżką.
Idź za nim, ale tak, aby cię na zauważył. Kucnij i utrzymuj bezpieczny dystans. Ukrywaj się w zaroślach i za skałami. Sogen doprowadzi cię to tawerny. Gdy mnich wejdzie na dziedziniec, schowaj się w krzakach (11) i podsłuchaj rozmowę. Po chwili rozpocznie się walka.
Gdy pokonasz bandytów, wejdź do budynku i wejdź po drabinie na piętro tawerny, gdzie ukrył się Sogen. Porozmawiaj z nim. W trakcie rozmowy Masako wymierzy sprawiedliwość zdrajcy. Następnie przejdź do pomieszczenia (12), które znajduje się po drugiej stronie. Tam zbadaj cztery obiekty: stojak na broń, kosz na jedzenie, gliniane naczynie i listę spiskowców, która leży na stole.
Wyjdź z budynku i porozmawiaj z Masako, która stoi obok studni. W ten sposób zakończy się zadanie, a Jin zwerbuje kobietę z klanu Adachich.
Następnie: Ghost of Tsushima - Krew na trawie
Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost of Tsushima - Opowieść senseia Ishikawy