Skip to main content

Ghost of Tsushima otrzyma wyższy poziom trudności

Oraz dodatkowe ułatwienia.

Sucker Punch poinformowało, że jeszcze dzisiaj opublikuje nową aktualizację gry Ghost of Tsushima. Twórcy wprowadzą między innymi wyższy poziom trudności.

Stopień o nazwie Lethal podniesie ilość obrażeń zadawanych przez broń przeciwników (a także postaci gracza). W wariancie wrogowie powinni też zachowywać się agresywniej w walce i szybciej wykrywać głównego bohatera. Ponadto opcja skróci czas trwania okresu, w którym można sparować atak oponenta i wykonać unik.

Aktualizacja o numerze 1.05 doda również dodatkowe ułatwienia. Pojawi się tryb z mniejszą intensywnością potyczek, umożliwiający blokowanie ciosów, które standardowo są nie do powstrzymania.

Ponadto przeciwnicy przerwą ciąg ataków, gdy zadadzą bohaterowi obrażenia, co pozwoli odzyskać siły przed kolejną ofensywą. Ponadto nieprzyjaciele nie zaatakują podczas leczenia i wolniej zauważą podopiecznego. Do tego ciężkie ciosy powinny powstrzymać szturm większych oponentów.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Twórcy zaimplementują też funkcje dostępności związane z tekstem. Użytkownicy zwiększą rozmiar wyświetlanych napisów i elementów interfejsu nawet do 150 procent, a także otrzymają opcje wyłączenia imion rozmawiających postaci w podpisach. Te dostaną kolejne - obok białego - kolory: żółty, niebieski, czerwony i zielony.

Autorzy usuną również szereg zróżnicowanych błędów. Nowa aktualizacja Ghost of Tsushima pojawi się jeszcze dzisiaj. Gra dostępna jest tylko na PS4.

Źródło: Sucker Punch

Zobacz także