Ghost of Tsushima - Szczodrość pani Sanjo
Zadanie dodatkowe (Opowieści Cuszimy): Toyotama
Szczodtrość pani Sanjo to kolejna misja poboczna, jaką rozegrasz w Ghost of Tsushima. Możesz ją rozpocząć, gdy po raz pierwszy trafisz do Zatoki Umugi (1).
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Sanjo (2) odnajdziesz na piętrze największego budynku, położonego w centrum miasta. Bardzo prawdopodobne, że rozpoczniesz to zadanie tylko za dnia. Po zmierzchu bowiem możesz nie zastać w tym miejscu zarządczyni miasta.
Kiedy odbierzesz zlecenie, spójrz na mapę i udaj się we wskazane miejsce, do którego również doprowadzi cię wiatr. Dotrzesz do Studni Trzech Dróg - rozpoznasz to miejsce po studni, która znajduje się między skałami.
Przejdź kilka metrów za studnię. Musisz odnaleźć drogę z drewnianym mostkiem między skałami (3)
Kiedy miniesz pierwszy mostek, skręć w lewo, a dotrzesz do drewnianej chaty (4). Kiedy podejdziesz bliżej, mieszkaniec domu nie będzie chciał cię wpuścić do środka. Musisz odnaleźć sposób, by dostać się do wewnątrz.
W tym celu wskocz na skałę, która znajduje się przed chatą, a potem użyj liny z hakiem, by zaczepić się o gałąź (5). Rozhuśtaj się i wskocz na zadaszenie (6). Przez właz (7) przedostaniesz się do wnętrza domu.
Wewnątrz porozmawiaj z wieśniakiem, a potem wyjdź na zewnątrz, gdzie czekał na ciebie będzie słomiany kapelusz. Pokonaj wrogów, a następnie przeszukaj ich ciała, aby odnaleźć mapę.
Wróć do Zatoki Umugi, do pani Sanjo, i przekaż jej mapę, by zakończyć zadanie.
Sprawdź, czy odnalazłeś i wykonałeś wszystkie Opowieści Cuszimy w grze.
Następnie: Ghost of Tsushima - Spłacony dług
Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost of Tsushima - Boskie zadośćuczynienie