Skip to main content

Ghost of Tsushima - Wiadomość w płomieniach

Przekazujemy wiadomość szogunowi.

Po tym jak w misji Nowy horyzont odkryłeś nowy obszar na mapie gry - Toyotamę - masz do wyboru kilka zadań, które możesz wykonać w dowolnej kolejności. My sugerujemy, aby zacząć do od opisywanego questu.

Twoim zadaniem jest uzyskanie wsparcia szoguna. W tym celu musisz skontaktować się z piratem Goro, który wypłynie z Cuszimy, by przekazać wiadomość pana Shimury głównemu wodzowi Japonii.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

W pierwszej kolejność musisz odszukać zatokę Umugi. Położenie miasta zaznaczyliśmy na powyższej mapie (1). Dotrzyj do tego miejsca na koniu.

Kiedy wejdziesz w głąb miasta, zaczepi cię słomiany kapelusz. Udaj się za nim. Zaprowadzi cię do pani Sanjo, przywódczyni zatoki Umugi. Po zakończeniu dialogu zejdź piętro niżej. Na parterze budynku bowiem odnajdziesz Goro (2).

Następnie podążaj za piratem. Dotrzecie do jego domu. Po chwili Goro odnajdzie mapę, którą ci wręczy (zabierz ją, gdy ci ją poda). Po chwili, za drzwiami domu, pojawią się słomiane kapelusze, które poszukują pirata. Otwórz drzwi, żeby z nimi porozmawiać i przepędzić ich.

Teraz udaj się na spotkanie z Shimurą w starym obozie łowieckim. To miejsce znajduje się dosyć daleko od zatoki Umugi, więc wsiądź na konia i podążaj zgodnie z kierunkiem, który wyznaczy wiatr.

Kiedy dotrzesz do obozu, porozmawiaj z panem Shimurą, który stoi przy ognisku. Następnie wsiądź na konia i podążaj za wujem do miejsca, gdzie macie spotkać się z Gorem. Gdy do was dołączy, jedź za nim. Dotrzecie na skraj jeziora, gdzie z oddali zobaczycie fort Mitodake - wasz kolejny cel.

Podążaj za wujem. Dotrzecie do wzniesienia, z którego zaatakujecie nadjeżdżający wóz i pilnujących go Mongołów (3). Ostrzelaj wrogów z łuku, a potem zeskocz na drogę i biegnij w stronę fortu, gdzie natkniecie się na kolejnych przeciwników.

Razem z panem Shimurą otworzycie główną bramę. Ukryj się za beczkami i skrzyniami (4), by osłonić się przed strzałami łuczników (5). Biegnij do kolejnych wrót (6), omijając wrogie strzały. Za bramą stoczysz walkę z Mongołami. Skup się w pierwszej kolejności na łucznikach.

Podążaj cały czas za wujem, prąc do przodu i pokonując kolejnych oponentów. W pewnym momencie Mongołowie zaczną atakować was ze wzgórza z hwachy. Wystrzegaj się białych pól na ziemi (7), które oznaczają zagrożenie - w tym miejscu bowiem po chwili wybuchnie pocisk.

Pokonuj kolejnych wrogów na drodze do wzgórza, gdzie umiejscowione jest działo, unikając białych pól. Za drewnianym mostem znajduje się wieża (8), na której zamontowana jest hwacha. Omijając pociski, wejdź na górę i zabij wrogów. Gdy uda ci się dobrnąć do celu z wujem, użyj śmiercionośnej broni Mongołów, dzięki której zniszczysz wrogie jednostki, po to by łódź Gora mogła bezpiecznie odpłynąć z wyspy.

Osłaniaj statek Gora (9), aby mógł swobodnie opuścić Cuszimę. W pierwszej kolejności zniszcz mniejszej statki (10), które podpływają do sojusznika.

Następnie skup się na ostrzelaniu maleńkiej wysepki (11), by w końcu zniszczyć wszystkie duże statki (12). Kontroluj cały czas sytuację i nie pozwól, by mniejsze jednostki zbliżyły się do Gora.

Kiedy pokonasz flotę Mongołów, a łódź sojusznika bezpiecznie opuści Cuszimę, zadanie zakończy się rozmową z panem Shimurą.

Następnie: Ghost of Tsushima - Mury Yarikawy

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - Nowy horyzont

Zobacz także