Skip to main content

Ghost of Tsushima - wiatr, wskazywanie drogi, cel podróży

Jak korzystać z przewodniego wiatru i ubrania wędrowca.

W Ghost of Tsushima masz możliwość skorzystania z systemu wskazującego drogę, ale jest on dość nietypowy. Na tej stronie omawiamy wszystkie kwestie związane z przewodnim wiatrem.

Aby ustalić cel podróży, włącz mapę przyciskiem Options i zaznacz dowolne miejsce lub ikonę przyciskiem X. Teraz wyłącz mapę. Za każdym razem, kiedy przesuniesz palcem w górę po ekranie dotykowym pada, przywołasz podmuch wiatru (1), który wskaże ci kierunek drogi. Możesz to robić tyle razy, ile tylko chcesz, przy czym wiatr aktywuje się zawsze automatycznie po wyłączeniu mapy.

Wskazówka: chociaż aktywowany „ręcznie” podmuch wiatru jest wyraźnym wskazaniem kierunku celu, warto wpatrywać się w delikatny podmuch, który nieustannie jest obecny w świecie gry. Małe liście czy pył zawsze kierują się w stronę, w którą chcesz się udać, więc jeśli dobrze się im przyjrzysz, nie musisz nieustannie przesuwać palcem po touchpadzie.

Gdy będziesz blisko celu, na ekranie pojawi się ikona (2) wybranego przez ciebie miejsca, która dokładnie wskazuje jego lokalizację. Dystans do celu (3) będzie widoczny od samego początku podróży.


Ubranie wędrowca - szukanie kapliczek, kwiatów, źródeł, stojaków

Aby znaleźć miejsca i obiekty jeszcze przez ciebie nie odkryte, możesz użyć ubrania wędrowca. To strój, który zdobędziesz za darmo po pierwszej rozmowie z kupcem w grze.

Aby wybrać, co chcesz znaleźć dzięki ubraniu wędrowca, musisz je najpierw włożyć. Teraz włącz mapę i naciśnij strzałkę w prawo, by wybrać cel przewodniego wiatru (4).

Teraz po przywołaniu podmuchu, wiatr będzie cię prowadził do najbliższego obiektu, który wybrałeś. Ten system nie ma limitów, zawsze możesz z niego korzystać. Pamiętaj jednak, że w ubraniu wędrowca jesteś podatny na obrażenia.

Dzięki ubraniu wędrowca, możesz szukać:

*Możliwość szukania tych przedmiotów za pomocą ubrania wędrowca nie jest dostępna od początku. Musisz udać się do menu Techniki i w dziale Eksploracja wykupić odpowiednią zdolność (5). Każda kosztuje jeden punkt rozwoju.

Następnie: Ghost of Tsushima - odkrywanie mapy i ikon, eksploracja

Spis treści: Ghost of Tsushima - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost of Tsushima - prowokacja: jak wygrać i wykonać serię

Zobacz także