Ghost of Tsushima z jednym zakończeniem i bez systemu moralności
Plus szereg innych szczegółów.
Ghost o Tsushima zaoferuje tylko jedno zakończenie - poinformowali twórcy. Nie będziemy też mieć do czynienia z moralnymi wyborami czy systemem karmy, który mógłby się wiązać z graniem w stylu Ducha czy też Samuraja.
Twórcy podkreślili, że gracze dokonają wyborów związanych z podejściem do walki i sposobem pozbycia się wrogów. Poza tym jednak, Jin to konkretnie zaprojektowana postać z jasno określonym charakterem i historią, na którą nie wpłyniemy.
Ujawniono też, że liczba punktów zdrowia każdego wroga pozostanie niezmienna, niezależnie od tego, jaki poziom trudności wybierzemy. Twórcy chcą bowiem, by katana zawsze była równie śmiercionośna. Poziom trudności wpłynie więc na agresję wrogów i stosowane przez nich strategie.
Deweloperzy opowiedzieli też o innych szczczegółach:
- Jin nie będzie mógł walczyć dwoma mieczami jednocześnie
- Bohater umie grać na flecie
- Nie użyjemy żadnej łódki i nie będziemy pływać
- Gra oferuje cykl dnia i nocy oraz zmienną pogodę
- Możliwe będzie dobieranie różnych elementów zbroi z różnych zestawów
- Niemożliwe będzie celowanie w konkretne części ciała wrogów
Ghost of Tsushima debiutuje 17 lipca na PS4. To produkcja z akcją w otwartym świecie - na japońskiej wyspie Cuszima z okresu inwazji Mongołów.
Źródło: Blog PlayStation