Ghost of Tsushima z wymagającą walką - kilka ciosów zabije bohatera
Inspiracją filmy samurajskie.
Walka w Ghost of Tsushima nie będzie łatwa, a chwila nieuwagi zakończy się śmiercią głównego bohatera - przekonują twórcy. Według studia Sucker Punch, osoba sterująca postacią podczas niedawno opublikowanego gameplayu była doświadczona, dlatego radziła sobie tak sprawnie.
- Staramy się stworzyć realistyczną grę [w kontekście walki - red.], więc kilka ciosów cię zabije - wyjaśnił reżyser gry, Nate Fox, w rozmowie z IGN.
Fox twierdzi, że Sucker Punch opisuje starcia w Ghost of Tsushima trzema słowami: błoto, krew i stal. - W pełni szanujemy śmiertelność miecza - podkreśla.
Deweloper przekonuje, że niemożliwe jest wbiegnięcie do obozu wroga i pokonanie pięciu przeciwników na raz. Bohater podobno szybko zostanie otoczony i nie będzie miał szans.
Inspirację dla Sucker Punch stanowiły klasyczne filmy o samurajach - w których to wojownicy umierali od jednego lub dwóch cięć.
Premiera Ghost of Tsushima 17 lipca, tylko na PlayStation 4.
Źródło: IGN