Skip to main content

Ghost of Tsushima z wymagającą walką - kilka ciosów zabije bohatera

Inspiracją filmy samurajskie.

Walka w Ghost of Tsushima nie będzie łatwa, a chwila nieuwagi zakończy się śmiercią głównego bohatera - przekonują twórcy. Według studia Sucker Punch, osoba sterująca postacią podczas niedawno opublikowanego gameplayu była doświadczona, dlatego radziła sobie tak sprawnie.

- Staramy się stworzyć realistyczną grę [w kontekście walki - red.], więc kilka ciosów cię zabije - wyjaśnił reżyser gry, Nate Fox, w rozmowie z IGN.

Zobacz na YouTube

Fox twierdzi, że Sucker Punch opisuje starcia w Ghost of Tsushima trzema słowami: błoto, krew i stal. - W pełni szanujemy śmiertelność miecza - podkreśla.

Deweloper przekonuje, że niemożliwe jest wbiegnięcie do obozu wroga i pokonanie pięciu przeciwników na raz. Bohater podobno szybko zostanie otoczony i nie będzie miał szans.

Inspirację dla Sucker Punch stanowiły klasyczne filmy o samurajach - w których to wojownicy umierali od jednego lub dwóch cięć.

Zawsze można uciec się do skradania. Gra nie narzuca stylu zabawy

Premiera Ghost of Tsushima 17 lipca, tylko na PlayStation 4.

Źródło: IGN

Zobacz także