Skip to main content

Ghost Recon Breakpoint - niszczyciel pancerzy, wyrzutnia czujników (Strzelec wyborowy)

Snajper.

Strzelec wyborowy w Ghost Recon Breakpoint to klasa dla tych, którzy lubią grać ostrożnie i eliminować jak najwięcej wrogów z daleka, kiedy tylko się da.

Główna zdolność tej klasy nazywa się niszczyciel pancerzy. Gdy aktywujemy zdolność (Z na klawiaturze lub LB+RB / R1+L1 na padzie), postać ładuje do karabinu snajperskiego pocisk przeciwpancerny, który od razu niszczy wszelkie lżejsze pojazdy i zadaje spore obrażenia bardziej opancerzonym.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by takim pociskiem strzelić na przykład w opancerzonego żołnierza z minigunem.

Taki strzał jest oczywiście dosyć głośny

Zdolność główna Strzelca ładuje się, kiedy:

  • zadajemy obrażenia dronom
  • zabijamy strzałami w głowę
  • zabijamy z dystansu

Przedmiot klasowy Strzelca wyborowego to przydatna wyrzutnia czujników. Wystrzeliwuje ona czujnik w kształcie piłki, który podświetla wszystkich wrogów w okolicy na kilka sekund. To doskonałe narzędzie podczas skradania się.

Bonusy klasowe Strzelca zapewniają lepszą kontrolę oddechu przy celowaniu oraz większą premię przy korzystaniu z karabinów snajperskich i DMR.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - zmniejszenie zmęczenia, woda

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - ucieczka za zasłoną, spray maskujący (Pantera)

Zobacz także