Skip to main content

Ghost Recon Breakpoint - Pod kontrolą Herzog

Laboratorium technologiczne i Carl Chisum.

Po misji Wróg mojego wroga masz do wyboru trzy kolejne wątku z głównej osi fabularnej. Na początku warto się zabrać za Pod kontrolą Herzog. Cel jest daleko, ale na szczęście przed kryjówką czeka śmigłowiec.

Leć na południe do prowincji Silent Mountain. Zatrzymaj się przy drodze, uważając tylko na przejeżdżający czasem wóz patrolowy. Wysiadaj i podejdź do kompleksu budynków od południa. Przyczaj się po lewej stronie jeziorka, za małym wzgórzem. Połóż się i aktywuj drona.

Zwróć uwagę przede wszystkim na operatora radia (1). Jego wyeliminuj w pierwszej kolejności, by wrogowie nie mogli wezwać posiłków.

Przeciwników jest tutaj sporo, jak szybko zauważysz. Obok budynku jeździ też naziemny dron bojowy. Leżąc cały czas w dogodnej pozycji zacznij eliminować wrogów przy budynku, zaczynając od wspomnianego strażnika z radiem. Na miejsce będą podbiegać kolejni, być mógł ich wygodnie zdjąć.


Walki w laboratorium, serwery

Trudno wyeliminować tu wszystkich po cichu, ale walka otwarta nie jest trudna, gdy zapobiegniesz wezwaniu posiłków. Widzisz oznaczonych dronem wrogów, co znacznie ułatwia sprawę. Przemieszczaj się też dookoła wzgórza i uciekaj do budynku, by znikać z oczu wrogom.

By zniszczyć drona naziemnego, zwab go w pobliże schodków na zewnątrz. Trudno mu sobie z nimi poradzić. Użyj granatu, by zniszczyć maszynę. Ciężko opancerzonego wroga (2) zlikwidujesz jednym celnym strzałem z wyrzutni rakiet.

Kiedy wejdziesz do budynku i pokonasz wrogów, podświetlą się dwa cele. Bliżej jest pomieszczenie z programistą (3), którego musisz przesłuchać, by zdobyć nowe informacje. Przeszukaj też komputer w tym samym pokoju, a następnie przejdź do pomieszczenia obok, by zebrać dane z dokumentów z biurka (4).

Paru wrogów w okolicy powinno mieć nad głową ikonkę litery i nad głową. Nie zabijaj jednego z nich, zostaw go na koniec walki - podejdź i złap, a następnie przesłuchaj. Poznasz lokalizację biura bezpieczeństwa.

Teraz masz więc oznaczone na minimapie serwery - udaj się tam i zniszcz je, po prostu strzelając (5).

Później idź do biura bezpieczeństwa. W środku nie powinno być nikogo, chyba że do tej pory nie zostałeś wykryty. Udaj się do oznaczonego punktu, by zebrać ostatnią część danych z laptopa. Potem idź na zewnątrz i ruszaj w stronę kolejnego celu - po drodze weź jeden z pojazdów.


Schron, uciekinier

Udaj się tylko kawałek na południowy-zachód. Zauważ, że jest tam baza z helikopterem (6) - warto go podprowadzić. Uważaj tylko, by nikogo nie zaalarmować. Wyeliminuj trzech obecnych tu strażników po cichu i ukradnij pojazd. Leć do auroskiego schronu i najpierw odblokuj biwak na górze po prawej stronie, a potem wyląduj w oznaczonym miejscu (7).

Wysiądź i aktywuj drona. Jest tu mnóstwo wrogów, ale nie przejmuj się. Podleć do głównego wejścia i spójrz na ludzi przy bramie. Oznaczony zostanie oficer do przesłuchania i zobaczysz też jednego ze zbiegłych programistów. Musisz go uratować. Wsiadaj więc z powrotem do śmigłowca i zachowując bezpieczny dystans od tej placówki, podleć od strony jeziorka i wyląduj niedaleko zbiega. Poczekaj moment, zanim z nim porozmawiasz.

Oznaczony do przesłuchania oficer (8) podejdzie bliżej z jednym żołnierzem. Zaczaj się na nich. Zlikwiduj żołnierza bronią z tłumikiem, a potem chwyć od tyłu oficera, by go przesłuchać. Dopiero później porozmawiaj z uciekinierem. Po rozmowie odprowadź go na piechotę do chatki z drugiej strony jeziora. W środku czeka was kolejna rozmowa, a po niej misja się zakończy - otrzymasz dwie kolejne. Najpierw zajmiemy się zadaniem z Herzog.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Zaufany człowiek

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Wróg mojego wroga

Zobacz także