Ghost Recon Breakpoint - premiera 4 października. Gameplay i informacje
Nowe możliwości, nacisk na skradanie i inne.
Ubisoft ujawnił nową odsłonę serii Ghost Recon. Zgodnie z nieoficjalnymi informacjami, podtytuł produkcji to Breakpoint. Gra jest sequelem Wildlands, ale wprowadza nowe mechanizmy i stawia większy nacisk na skradanie się. Premiera 4 października na PC, PS4 i Xbox One.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej części, mamy do czynienia z kooperacyjną strzelanką (choć jest też opcja zabawy solo) w otwartym świecie. Akcja toczy się na fikcyjnym archipelagu Aurora - siedzibie Skell Technology, czyli firmy przyszłości, z którą od pewnego czasu nie ma żadnego kontaktu.
Oddział Duchów zostaje wysłany na miejsce, gdzie okazuje się, że technologia Skell wpadła w ręce Wilków - zbuntowanego oddziału amerykańskich wojskowych, którzy przejęli kontrolę nad wyspą. W przywódcę wrogiej organizacji, Cole'a D. Walkera, wciela się Jon Bernthal, znany między innymi z seriali „The Punisher” i „The Walking Dead”.
Ponieważ Wilki są tak wyspecjalizowane w walce jak Duchy, działanie po cichu okaże się często jedynym rozwiązaniem. Można ukryć się w zaroślach lub pokryć ciało błotem, w charakterze kamuflażu. Jest też możliwość przenoszenia zwłok pokonanych wrogów.
Ponadto, wprowadzono drobne elementy survivalu. Odniesione na polu walki rany należy opatrzyć - zrobimy to jednak tylko wtedy, gdy odczołgamy się w bezpieczne miejsce. Trzeba też dbać o stan broni.
Twórcy zaprojektowali 4 klasy postaci, różniące się umiejętnościami i wyposażeniem. Dodatkowi bohaterowie pojawią się jakiś czas po premierze.
Na start otrzymamy opcję rozgrywki kooperacyjnej, solo, a także PvP, czyli starcia między graczami.