Skip to main content

Ghost Recon Breakpoint - ucieczka za zasłoną, spray maskujący (Pantera)

Klasowe zdolności mistrza w znikaniu.

Pantera to klasa dla miłośników skradania się w Ghost Recon Breakpoint. Jej główna umiejętność to ucieczka za zasłoną. Dzięki niej, możemy zniknąć z oczu przeciwnikom nawet w trakcie strzelaniny.

Gdy aktywujemy zdolność (Z na klawiaturze lub LB+RB / R1+L1 na padzie), postać rzuca przed sobą granat dymny. Wszyscy wrogowie przez chwilę nas nie widzą. Możemy wykorzystać to do zmiany pozycji lub ucieczki.

Wskaźniki uwagi wrogów zmieniają się z czerwonych na pomarańczowe

Ładowanie zdolności Pantery przyspiesza:

  • zadawanie obrażeń dronom
  • zabójstwa z bliska
  • zabójstwa z ukrycia

Klasa pantery ma też swoje cechy specjalne. Porusza się ciszej i szybciej, a tłumik w pistoletach i pistoletach maszynowych nie obniża w tym przypadku obrażeń.

Spray maskujący to gadżet główny klasy Pantera. Pozwala on uniknąć wykrycia przez wrogie drony - zarówno te zwykłe, spotykane w bazach przeciwników, jak i potężne drony Azraela.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - niszczyciel pancerzy, wyrzutnia czujników (Strzelec wyborowy)

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - twardziel, granat gazowy (Szturmowiec)

Zobacz także