Ghost Recon Breakpoint - Wielka ucieczka
Ratujemy programistów.
Po misji Oblężenie góry radzimy wybrać się do głównej bazy dzięki szybkiej podróży i zaopatrzyć w niezbędne zapasy, granaty i rakiety. Na wszelki wypadek.
Następnie weź śmigłowiec z lądowiska przed jaskinią i leć do celu na południe. Wyląduj w pobliżu bazy - byłeś już tu w jednej z wcześniejszych misji. Podejście zalecamy rozpocząć z pozycji oznaczonej na mapie poniżej (1). Zakradnij się tam od wschodu lub z biwaku w górach.
Podejście od tej strony to gwarancja skutecznego, cichego rozpoczęcia misji i najwygodniejszego sposobu na uratowanie zakładników. Zacznij oczywiście od rekonesansu - aktywuj drona i poświęć tyle czasu, ile musisz, na oznaczenie wszystkich strażników i wrogich dronów. Potem (skradając się cały czas) przejdź przez mur.
Uwolnienie programistów
Skradając się prosto musisz uważać tylko na jednego strażnika, który bardzo powoli okrąża gmach. Gdy go unikniesz, masz sporo czasu na dotarcie do konsoli (2) i zhakowanie jej, cały czas pozostając niezauważonym.
Potem po prostu wejdź do środka, gdy wielka brama (3) się otworzy. W pierwszym pomieszczeniu nie ma strażników, więc nie obawiaj się. Oczywiście cały czas pozostawaj w pozycji przykucniętej.
Najlepiej aktywuj drona po schowaniu się w kącie i wleć nim do kolejnych pomieszczeń, by oznaczyć paru strażników. Jest ich zaledwie kilku, więc bez problemu ich wyeliminujesz - pamiętaj tylko o tłumiku.
Zakradnij się na ostatnie piętro, by zhakować komputer w biurze i otworzyć cele, a potem idź na najniższy poziom. Więźniowie wywołają alarm, więc szybko pozbądź się wroga pilnującego cel.
Następnie musisz eskortować naukowców na zewnątrz. Nie rób tego jednak od razu. Najpierw ustaw się tak, by być za ścianą i widzieć schody (4) prowadzące do cel. W ten sposób możesz zlikwidować wszystkie posiłki, które zmierzają teraz w twoim kierunku.
Dopiero po pozbyciu się nacierających wrogów kieruj się na zewnątrz. Przed bramą będzie jeden dron do zniszczenia - najlepiej użyć celnego strzału z wyrzutni rakiet. Będziesz też musiał wyeliminować jeszcze kilku strażników.
Ostrzał z wozu bojowego
Następny cel tu ucieczka. Biegnij przez główną bramę w stronę jeziora. Idź brzegiem aż do chatki rybackiej na końcu. Tam spotkasz się z Carlem. Porozmawiaj z nim, a następnie obsadź działko w pojedźcie, do którego wsiadają programiści.
Teraz musisz po prostu odpierać ataki przeciwników przez całą drogę. Minigun jest bardzo niecelny i momentami potrafi zirytować, ale mimo wszystko staraj się celować w kierowców pojazdów, które będą was ścigać - w ten sposób najszybciej je zatrzymasz.
Na samym końcu trasy zatrzymacie się przed mostem. Programiści wysiądą, a ty zacznij strzelać do wrogów na moście. Zniszcz beczkę (5), gdy podejdzie do niej opancerzony wróg.
Wreszcie pojawi się wrogi śmigłowiec bojowy. By z nim walczyć, możesz zacząć ostrzał z miniguna, ale potem polecamy wysiąść i spróbować zniszczyć go wyrzutnią rakiet lub celując w pilota z karabinu - jeśli siedzimy w wozie, możemy szybko zostać zniszczeni.
Po walce porozmawiaj z Carlem, a następnie udaj się do bazy Erewhon, by porozmawiać ze Skellem i zakończyć ten wątek.
Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz.1 (dom Madery i parlament)
Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Oblężenie góry