Ghost Recon Breakpoint z trybem Immersive od 24 marca - brak poziomów sprzętu i większy realizm
Ubisoft naprawia strzelankę.
Deweloperzy z Ubisoftu zapowiedzieli, że aktualizacja Ghost Recon Breakpoint wprowadzająca wyczekiwane przez wielu graczy zmiany zostanie wydana 24 marca.
Główną nowością jest tak zwany tryb Immersive. Wyeliminowuje on zupełnie poziomy broni oraz innych przedmiotów, a także różnokolorowe kategorie jakościowe ekwipunku. System lootu będzie więc przypominał ten prostszy z Wildlands.
Do tego wprowadzone zostaną inne nowości - jak choćby utrata amunicji przy przeładowaniu nieopróżnionego magazynka oraz opcje do ustawienia dotyczące między innymi ryzyka urazy czy szybkości utraty kondycji.
Przeprojektowany zostanie też interfejs, pojawią się nowe opcje ustawienia kamery za plecami postaci. Możliwe będzie też włączenie trybu prywatnego, który będzie odpowiednikiem gry offline - nie spotkamy żadnych graczy w bazie.
Twórcy wprowadzą też nową klasę - Inżyniera, specjalistę od walki z dronami. Zapowiedziano również, że anulowano prace nad drugim Raidem. Nie pojawi się też opcja sprintu w bazie Erewhon.
Źródło: Ubisoft
Następnie: Kojima: żeby gracze docenili Death Stranding, musi minąć nawet pięć lat