Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz. 2 (Centrum zatrzymań)
Uwalniamy Daigoro.
Po wizycie w parlamencie auroskim musisz udać się do centrum zatrzymań, by uwolnić niejakiego Daigoro. Udajemy się tam śmigłowcem.
Najlepiej podejść do obiektu od strony wschodniej. Ze znajdującego się tam wzgórza wyeliminujemy strażnika za helikopterem i otworzymy sobie prostą drogę (1) do celu.
Koniecznie użyj drona, by oznaczyć wszystkich dookoła. Radzimy też wlecieć dronem do centrum zatrzymań i oznaczyć strażników w środku. Kiedy pozbędziesz się wroga u dołu długich schodów, przejdź w to miejsce, wspinając się przy lądowisku śmigłowca.
Teraz po prostu odczekaj, aż strażnicy nie będą blisko i udaj się prosto do budynku (2). W recepcji nikogo nie będzie, więc możesz tu spokojnie odczekać - i użyć komputera.
Skradaj się powoli drzwiami po lewej i uważaj na wrogów. Wyeliminuj szybko tego, który może wezwać posiłki (3), a później opancerzonego (wystarczy celna seria w głowę).
Tak, zwrócisz uwagę innych wrogów w okolicy hałasem, ale później i tak musiałbyś zlikwidować tych strażników. Jest jednak sposób na uniknięcie zagrożenia. Idź do celu na ostatnim piętrze. Otwórz celę i wejdź do środka. Schowaj się w kącie i po prostu poczekaj. Po minucie alarm minie, a wrogowie przestaną cię szukać.
Dopiero wtedy porozmawiaj z więźniem. Następnie wracaj na dół i kieruj się do wyjścia. Nie ma już wrogów, więc masz mniejszy problem. Pozostaje tylko poczekać, aż wrogowie na zewnątrz oddalą się od wejścia - i udać się tą samą drogą, którą tu dotarłeś.
Na lądowisku wsiadaj do śmigłowca, a Diagoro wsiądzie z tobą. Leć we wskazane teraz miejsce, wyląduj i porozmawiaj z uwolnionym, by zakończyć misję.
Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Bez śladu
Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz. 1 (dom Madery i parlament)