Ghost Recon Wildlands - Gotuj z Koką
Nalot na fabrykę.
Po ukończeniu misji Laboratorium na łodzi ukradniesz śmigłowiec, możesz więc od razu polecieć na północny kraniec regionu, by wśród budynków nad wodą trafić na kolejną misję.
Wylądujcie przy skałach od strony zachodniej, tylko nie przy samym murze. Przy granicy obszaru możecie po skałach przejść w stronę oznaczonego celu, a raczej celów misji - musicie zniszczyć piece i mieszanki w fabryce.
Zanim wbiegniecie wesoło do budynku, warto pozostać niewykrytym. W pozycji leżącej można zatrzymać się na skałach, aktywować drona, by dostrzec jak najwięcej wrogów, a później wyeliminować kilku za pomocą karabinu snajperskiego (tę broń zawsze warto mieć przy sobie).
Eliminuj przeciwników, gdy nie patrzą na nich inni wrogowie. Upewnij się też, że dobrze celujesz. Przy większych odległościach można czasem niechcący spudłować, co wywoła podejrzenia, a często także alarm.
Zaalarmowani oponenci nie stanowią jednak dużego problemu, ponieważ za moment i tak musicie narobić sporo hałasu. Wszystkie pięć celów trzeba bowiem wysadzić w powietrze. Możecie używać granatów, ładunków C4 lub min - zależnie od tego, co macie na wyposażeniu.
Gdy wejdziecie do oznaczonego budynku z celami, możecie spodziewać się ataku przeciwników i to ich należy najpierw się pozbyć. Wrogowie będą też w środku, na szczęście wewnątrz zawsze jest za czym się schować.
Po metalowych schodach możesz wejść na kładki wyżej, by mieć przewagę wysokościową nad wbiegającymi do środka najemnikami. Przy oknach też będzie kilku, także uważaj.
Kiedy przerzedzisz szeregi wrogich oddziałów, zajmij się celami. Wysadź wszystkie (czasem potrzeba więcej niż jednego wybuchu, ponieważ gra lubi nie wykrywać eksplozji), by zakończyć zadanie. Możesz jeszcze zetknąć się z posiłkami wroga, jeżeli nie załatwisz sprawy szybko.
Spis treści: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Ghost Recon Wildlands - Szpital
Po zniszczeniu oznaczonych celów możesz jeszcze pokonać pozostałych na terenie całej bazy wrogów, ale nie musisz. Wracaj do śmigłowca, albo - jeżeli wolisz - ukradnij jeden z pojazdów, które stoją na dziedzińcu.
Kiedy misja się zakończy, odezwie się do ciebie szef rebeliantów. Dzięki temu nie musisz szukać żadnych danych, by rozpocząć kolejną misję fabularną - zostanie ona od razu oznaczona na mapie, a więc tym zadaniem się teraz zajmij.