Ghost Recon Wildlands z brakiem limitu FPS i rozdzielczością 4K na PC
Oraz wieloma opcjami graficznymi.
Ubisoft ujawnił nowe informacje na temat przygotowywanej wersji PC strzelanki Ghost Recon Wildlands.
We wpisie na oficjalnym stronie tytułu, twórcy gry wyjaśnili, że w ostatnich tygodniach poprawili wydajność wydania komputerowego, bazując na opiniach zebranych w czasie zarówno zamkniętych, jak i otwartych testów.
Właściciele PC otrzymają możliwość uruchomienia produkcji w rozdzielczości 4K, a także wyświetlenia obrazu w ultraszerokiej proporcji ekranu - 21:9. Do tego brak ograniczeń liczby klatek na sekundę.
Edycja komputerowa obsłuży również technologie SLI i Crossfire. Pojawi się też opcja zabawy na kilku ekranach jednocześnie.
Gra pozwoli także na skalowanie rozdzielczości od 50 proc. do 200 proc. oraz automatycznie wykryje najbardziej optymalne ustawienia graficzne i wyświetli licznik zużycia pamięci VRAM. Dodatkowo zaoferuje narzędzie do testowania wydajności z funkcją podglądu.
Zobacz: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady
Poza tym w wersji PC twórcy zaimplementowali Ansel - opracowaną przez firmę Nvidia aplikację do robienia screenshotów w 360 stopniach. Nie zabraknie też personalizacji menu i interfejsu, obsługi myszy i klawiatury (z możliwością modyfikacji sterowania) oraz zewnętrznych kontrolerów.
Autorzy przygotowali również szereg opcji i ustawień, z pomocą których dostosujemy oprawę wizualną do posiadanego sprzętu. Zmienimy między innymi jakość cieni, tekstur i promieni słońca czy poziom anti-aliasingu.
W produkcji gracze trafiają do wirtualnej Boliwii, gdzie muszą zająć się walką z niebezpiecznym kartelem. Deweloperzy stawiają na wolność wyboru - misje i środki niezbędne do ich wykonania wybierzemy wedle własnego uznania.
Ghost Recon Wildlands zadebiutuje 7 marca na PC, PS4 i Xbox One.