Ghostwire Tokyo - Słup światła
Jak przejść przez mgłę.
W oddali pojawił się wielki słup złotego światła po ostatniej misji w Ghostwire Tokyo. Pora do niego dotrzeć - to jest właśnie, przynajmniej w teorii, główny cel nowego zadania.
Misja ta nie przebiegnie jednak wcale tak, jak można spodziewać się na początku. Można ją podzielić na trzy główne etapy, które opisujemy poniżej.
Na tej stronie:
Dwie bramy Torii
Na początku zobaczysz na mapie, że cel misji jest na północy - skryty we mgle, przez którą nie można przejść. Jest więc oczywiste, że musisz najpierw oczyścić dostępne bramy Torii (1), by odblokować sobie dalszą drogę.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup1.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Pierwsza brama jest na poziomie ulicy, pokonasz przy niej paru wrogów i możesz zająć się oczyszczaniem. Nic specjalnego.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup2.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Druga brama, do której możesz teraz dotrzeć, jest na dachu budynku. Najlepiej nieco wcześniej skorzystać z Tengu (2), zaczepić się na nim i dostać na dach pobliskiego wieżowca, by potem poszybować do bramy. Przy tej nie ma nawet wrogów.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup3.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Po oczyszczeniu drugiej bramy zacznie się krótka scenka, po której bohaterowie przyznają, że trzeba sie śpieszyć. Można się jednak zdziwić, ponieważ główny cel nadal znajduje się we mgle, a na mapie nie ma kolejnych bram do oszyszczenia.
Ukryta brama
Musisz teraz po prostu iść na północ, w stronę celu i mgły. Gdy dotrzesz niemal do samej mgły (3) na północy odblokowanego obszaru, KK powie, że trzeba odnaleźć bramę, która została ukryta.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup4.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Na mapie oznaczony zostanie nowy obszar wątku głównego. Udaj się tam i pokonaj wrogów, którzy będą ci przeszkadzać - nie będzie tu nikogo, z kim wcześniej już nie walczyłeś. W centrum oznaczonego obszaru jest budka telefoniczna (4). Dzwoni w niej telefon, który musisz odebrać.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup5.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Okaże się, że to Rinko. Kontaktuje się z wami, by zaoferować pomoc w dotarciu do słupa światła. Musicie ją odnaleźć. Na mapie oznaczony zostanie nowy cel - wystarczy się tam udać.
Poszukaj Rinko
Gdy dotrzesz do oznaczonego miejsca, użyj wizji spektralnej i podążaj za śladem psychicznym (5) Rinko. Wejdziesz do alejki i zobaczysz, jak dziewczyna znika w budynku. Wejście jest jednak zamknięte.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup6.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Wracaj tam, gdzie zacząłeś podążać za wizją. Musisz wejść po schodach budynku po prawej stronie i wejść na wyższy poziom. Trafisz tam na drabinę. Wejdź na dach, a trafisz na drzwi wejściowe (6).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup7.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
W środku idź przed siebie. Zejdziesz po schodach. Na piętrze niżej idź prosto i skręć w prawo, omijając windę - niedziałającą. Idąc do końca trafisz na kolejne schody i trafisz na niższe piętro. Trafisz tam na pnącza, a po ich zniszczeniu musisz użyć skrzynki (7), by otworzyć zamkniętą roletę.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup8.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Przejdź nowo otwartą drogą, a trafisz ponownie na zamkniętą roletę. Idź w bok, w kierunku panelu sterowania (8), który jest jednak za szybą. Idź w lewo do pomieszczenia biura i użyj wizji spektralnej, by zobaczyć yokaia (9) i go usunąć.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup9.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Teraz możesz zniszczyć demoniczne pnącza z okolicy. Pojawią się też wrogowie, więc uważaj. Po walce możesz dostać się do panelu sterowania. Użyj go i wracaj do rolety, która będzie już otwarta. Wracaj tam i idź dalej, w końcu dotrzesz do kolejnych schodów. Na dole przejdź w stronę czerwonego światła (10).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup10.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Teraz droga jest liniowa. Dookoła zobaczysz różne wizje. Podążaj po prostu korytarzem, aż pojawi się jeden wróg. Pokonaj go i idź dalej. Gdy trafisz w końcu do sklepu - z materializującymi się produktami i półkami - i miniesz telefon, trafisz do piwnicy z wieloma kablami i rurami na podłodze (11). Zaprowadzą cię one do Rinko. Gdy podejdziesz, zacznie się scenka.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup11.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Po scence musisz bronić Rinko przed nacierającymi demonami. Radzimy używać często talizmanów paraliżujących (12), które zadziałają tu na większość wrogów. Atakuj przeciwników, gdy wejdą w pole paraliżujące.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/mg8slup12.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Po walce z grupami demonów i duchów zacznie się scenka. Po niej musisz tylko wyjść oznaczoną ikoną misji trasą z budynku, a misja się zakończy.
Następnie: Ghostwire Tokyo - Zaślepienie
Spis treści: Ghostwire Tokyo - Poradnik, Solucja
Poprzednie: Ghostwire Tokyo - Jaskinie ze stali