Skip to main content

Ghostwire Tokyo - wszystkie moce i ich działanie: wiatr, woda, ogień

Tkanie wiatru, wody i ognia.

Na tej stronie poznasz wszystkie moce, którymi dysponuje Akito w Ghostwire Tokyo. Dowiesz się też, kiedy warto używać Tkania Wiatru, Tkania Wody i Tkania Ognia.


Na tej stronie:


Jak odblokować dodatkowe moce

Początkowo Akito włada tylko Tkaniem Wiatru, ale dość szybko uczy się też pozostałych mocy.

Zarówno umiejętność Tkania Wody, jak i Ognia, zyskasz w misji głównej Śmiertelny labirynt.

Wystarczy kierować się tam, gdzie prowadzi zadanie, a bohater wkrótce podniesie specjalne kule zawierające dodatkowe moce.


Moc Wiatru, Wody i Ognia - kiedy używać

W dużym uproszczeniu, można porównać działanie Tkania Wiatru, Wody i Ognia do broni dobrze znanych z innych gier:

  • Tkanie Wiatru - pistolet lub karabin
  • Tkanie Wody - strzelba
  • Tkanie Ognia - bardzo mocny karabin lub (po przytrzymaniu ataku) granatnik

Jak widzisz, Tkanie Wiatru to dość uniwersalna moc, zadająca niezłe obrażenia na każdym dystansie. Ma największą pojemność „amunicji”, którą dodatkowo bardzo łatwo uzupełnić, więc powinna być to twoja główna broń.

Tkania Wody używaj na bliskim dystansie, najlepiej mierząc w kilku wrogów na raz. Ta moc przywołuje wodne ostrza, które obejmują dość szeroki obszar. Są jednak całkowicie nieskuteczne na dalszym dystansie.

Tkanie Ognia powinno być twoją główną bronią na grupy wrogów oraz w starciu z potężniejszymi przeciwnikami. Używaj podstawowego ataku do ranienia pojedynczych celów i mniej wymagających wrogów, a naładowanego na potężne jednostki i skupiska Przybyszów. „Amunicję” do Tkania Ognia najtrudniej znaleźć, ta moc ma też najmniejszą pojemność.

Następnie: Ghostwire Tokyo - Eter, MD, amunicja do mocy

Spis treści: Ghostwire Tokyo - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghostwire Tokyo - leczenie i jedzenie

Zobacz także