Skull and Bones próbuje walczyć o graczy. Nadchodzą duże okręty i globalne PvP
Pytanie brzmi: kiedy?
Jeśli ktoś gra jeszcze w Skull and Bones, może doczekać się wkrótce licznych interesujących usprawnień. Podczas niedawnej transmisji na żywo twórcy wymieniali nadchodzące nowości, a te brzmią niczym lista największych przebojów oczekiwań graczy.
Problemem jest zapewne fakt, że niewiele z innowacji posiada konkretne terminy debiutów. Mowa między innymi o klasie dużych okrętów (obecnie rozmiar kończy się na „średnim”), a także o sprawieniu, by małe jednostki były bardziej użyteczne w walce i nie stanowiły tylko „przejściowego” sprzętu do czasu odblokowania tych większych (lepiej pod tym względem będzie podobno już w 2. sezonie).
Pojawi się również często wymieniana w prośbach opcja globalnej rozgrywki PvP. Nadal będziemy musieli „oznaczyć” się jako osoba chętna na taką rywalizację, lecz następnie nie będziemy już ograniczeni do specjalnych stref czy misji, lecz powalczymy w całym otwartym świecie gry.
Jest też szereg mniejszych pozycji, zebranych przez fanów w serwisie Reddit. Poniżej wybór ważniejszych punktów:
- Powiększenie miejsca dostępnego w manufakturach (już w przyszłym tygodniu)
- Chat do komunikacji (już w przyszłym tygodniu)
- Większa różnorodność broni
- Wolniejsze i rzadsze zmiany siły i kierunku wiatru
- Poprawki i zwiększenie zasięgu wyszukiwania graczy do pomocy
- Nowy zwierzak-towarzysz
- Sprawniejsze celowanie dla rakiet
- Ogólne powiększenie mapy (temat na przyszłe rozszerzenia)
Wymieniono też kilka funkcji, które są „brane pod uwagę”, lecz nie są obecnie priorytetem lub nie podjęto w ich sprawie ostatecznych decyzji. Mowa o możliwości wędkowania, rozszerzeniu listy szantów czy większej liczbie graczy na jednym serwerze.
Kolejna większa aktualizacja - 1.3 - powinna zadebiutować właśnie w przyszłym tygodniu, zawierając choćby dwie pierwsze opcje z listy powyżej. Obecnie trwa jeszcze pierwszy sezon, ale już ten drugi powinien wprowadzić też oczekiwane zarządzania flotą.