Główny projektant The Crew nie przewiduje większych problemów w dniu premiery
Dzięki dokładnym testom.
Główny projektant The Crew jest przekonany, że premiera tej gry wyścigowej z otwartym światem odbędzie się bez większych problemów.
Kłopoty z serwerami to ostatnio popularny temat, dotykający największych producentów: Microsoftu z Halo: The Master Chief Collection, Sony z Driveclub, Blizzarda z World of Warcraft: Warlord of Draenor czy Ubisoftu i Assassin's Creed Unity.
Właśnie z powodu tej ostatniej produkcji francuski wydawca jest teraz obserwowany przez graczy szczególnie uważnie.
- W przypadku The Crew skorzystaliśmy z długich testów wersji beta, zaprojektowanych specjalnie po to, by sprawdzić możliwości naszej infrastruktury w rzeczywistych warunkach, z tysiącami graczy z całego świata połączonymi jednocześnie - wyjaśniał Sekran Hasan ze studia Ivory Tower w rozmowie z serwisem The Metropolist.
- Premiera każdej gry sieciowej wiąże się w dzisiejszych czasach z ewentualnymi kłopotami, ale mam nadzieję, że użytkowników zachęci nasze otwarte podejście - dodał. - Jeśli były jakieś wątpliwości na temat naszych możliwości, to mam nadzieję, że testy beta potwierdziły nasze referencje i stabilność gry.
The Crew ukaże się jutro, 2 grudnia. Platformy docelowe to PC, PlayStation 4, X360 i Xbox One.