God of War - Między światami: wieża Jotunheimu
Miejsce, gdzie czeka nas walka z dużą ilością wrogów.
W poprzedniej części przygody dotarliśmy do tajnej komnaty w skarbcu Tyra. Najeżone pułapkami miejsce prowadziło do specjalnej platformy.
Zniszczenie podtrzymujących ją łańcuchów i jej obrócenie otworzyło przejście do Jotunheimu, czyli świata gigantów, do którego zmierzają bohaterowie.
Po opuszczeniu komnaty z kołem światów wrócisz do miejsca, gdzie znajduje się warsztat Broka, z którym obecnie pracuje Sindri.
Przed wyruszeniem w dalszą drogę warto go odwiedzić i zakupić ulepszenia oraz dokonać ewentualnych modyfikacji sprzętu i broni.
Kiedy będziesz gotowy podejdź do mistycznej bramie naprzeciwko warsztatu i wybierz z listy Świat między światami.
Podejdź do krawędzi przepaści i, razem z Kamieniem Jedności, rzuć się w dół. Po znalezieniu się na dole rusz przed siebie ścieżką.
Kieruj się w stronę wieży Jotunheimu. Podejdź do wielkich wrót i otwórz je, po czym wejdź do środka.
W nowej lokacji podejdź do postumentu znajdującego się na środku i użyj na nim Kamienia Jedności. Po chwili rozpocznie się szereg walk, w których musisz odpierać kolejne rodzaje wrogów.
- Najpierw będą to szybkie pomioty i draugry, które eliminuj przy pomocy zamaszystych ataków Ostrzem Chaosu.
- W drugiej fali pojawią się silne, latające elfy z Aflheimu. Będą wspierane przez mory, które zabijaj w pierwszej kolejności. W tym przypadku lepiej sprawdzi się Lewiatan, którym możesz rzucać w przeciwników, kiedy latają.
- W trzecim starciu do walki przystąpią mroźni wrogowie z Helheimu. Tutaj dobrze będzie powrócić do Ostrzy Chaosu.
- Czwarte i ostatnie starcie, to pojedynek z ogrem, a potem ognistym trollem. Tutaj ponownie lepiej korzystać z Lewiatana.
- Spis treści: God of War - Poradnik, Solucja
- Następnie: God of War - Jotunheim w zasięgu ręki: wnętrze węża, walka z bossem (Baldur)
Podczas walk skoncentruj się na pozostawaniu w ciągłym ruchu oraz odnawiania energii, kiedy będzie to konieczne. Staraj się wykonywać uniki, aby rywale nie mogli trafić Kratosa. Spartański szał dobrze jest zostawić sobie na późniejsze walki, gdy bohater może być już osłabiony. Po zakończeniu starć przejdź przez drzwi, przez które dotrzesz do Midgardu.