God of War na PC z obsługą FidelityFX Super Resolution od AMD
Pojawi się też DLSS od Nvidii.
God of War w wersji PC pozwoli skorzystać z FidelityFX Super Resolution - przygotowanego przez AMD rozwiązania, które poprawia wydajność gier.
Informacja o tym, że technika pojawi się w komputerowym wydaniu produkcji Sony Santa Monica pochodzi z oficjalnej strony internetowej mechaniki. Na liście gier obsługujących mechanizm znalazły się bowiem przygody Kratosa.
Często FidelityFX Super Resolution określane jest jako odpowiednik DLSS od Nvidii. Metody działają nieco inaczej, ale efekt jest taki sam: umożliwiają rozgrywkę w wyższej rozdzielczości przy zachowaniu dużej płynności.
Wcześniej potwierdzono już, że God of War w wersji PC otrzyma obsługę wspomnianego DLSS. W przeciwieństwie jednak do techniki opracowanej przez AMD, rozwiązanie „Zielonych” wymaga do działania karty GeForce RTX.
Przygody Kratosa ukażą się na komputerach osobistych 14 stycznia 2022 roku. Gra pojawi się na Steamie i w Epic Games Store.