God of War nie dostanie trybu pełnoekranowego na PC
Podobno nie jest potrzebny.
Sony Santa Monica wyjaśnia, że nie zamierza wprowadzać trybu pełnoekranowego do God of War na PC, ale studio jest zainteresowane „badaniem” innych rozwiązań technologicznych.
Obecnie w grze dostępna jest wyłącznie opcja pełnego ekranu bez ramek, lecz gracze dopraszają się o standardowy fullscreen choćby dla łatwego blokowania kursora na konfiguracjach z wieloma monitorami czy też dla sprawniejszego działania HDR.
Deweloperzy wyjaśnili we wpisie na Steamie, że choć przyjrzą się wymienionym problemom, to nie planują wprowadzać klasycznego grania na pełnym ekranie, ponieważ w dzisiejszych czasach takie rozwiązanie nie jest koniecznie potrzebne.
„W odróżnieniu od starszych wersji DirectX i Windows, poprawki wprowadzone w DirectX 11 sprawiają, że pełny ekran bez ramek w pełni wspiera VSync, G-Sync i tak dalej” - napisano w uzasadnieniu.
„Co więcej, doszliśmy do wniosku, że wbudowane w grę metody skalowania (TAA, DLSS, FSR) zapewniają wyższej jakości skalowanie niż przełączenie monitora na niższą rozdzielczość ze względu na wydajność” - dodają twórcy.