God of War - Poza granicami świata: koło światów
Dostajemy się do świata elfów - Alfheimu.
Po pokonaniu ogra i dojścia do górskiej przełęczy okaże się, że droga przez most jest zablokowana przez tajemniczą, czarną mgłę.
Kiedy się do niej zbliżysz nieoczekiwanie pojawi się spotkana wcześniej wiedźma, która stwierdzi, że przejście przez mgłę jest niemożliwe, ale istnieje inna droga.
Kiedy rozmowa się zakończy wyrusz za wiedźmą oraz Atreusem. Warto jeszcze wejść do zaułka na lewo od mostu, gdzie znajdziesz kilka ciał, a przy nich sakiewki ze srebrem.
Na końcu drogi dotrzecie do drewnianego mechanizmu. Wejdź do windy i przestaw mechanizm z lewej, dzięki czemu zaczniecie jechać na dół.
Po zjechaniu na dół wyrusz za wiedźmą i synem i otwórz podwójne drzwi, za którymi znajdziesz wejście do jaskini.
Kiedy wiedźma podejdzie do krawędzi poczekaj chwilę, aż strzeli magiczną strzałą w niebieski kryształ. Dzięki temu powstanie most, po którym przejdź na drugą stronę. Kontynuuj, aż dotrzesz do drzwi prowadzących na magiczny most. Otwórz je i ruszajcie dalej.
Po dotarciu na koniec mostu skręć na schody z lewej, a po zejściu na dół udaj się w prawo. Poczekaj, aż wiedźma stworzy kolejny most. Rusz przed siebie, aż dotrzesz do koła. Złap je wciskając kółko, a potem wciskaj szybko ten klawisz, aż ustawisz koło na torze. Następnie zacznij pchać je do przodu.
Kontynuuj, aż most ustawi się w nowym położeniu, po czym wróć do wiedźmy na górze i wejdź do świątyni Tyra przez drzwi z lewej. Po scence przejdź na drugą stronę po następnym magicznym moście i otwórz następne wrota.
Kontynuuj, aż dotrzesz do magicznego portalu, gdzie w mechanizm włóż przedmiot podarowany przez wiedźmę. Po scence zacznij obracać kołem światów tak, aby ustawić na nim Alfheim. Wiedźma podaruje Kratosowi runę, dzięki której będzie można dotrzeć do nowego miejsca.
- Spis treści: God of War - Poradnik, Solucja
- Następnie: God of War - Droga w kierunku góry: kupiec Sindrim, walka z bossem (Ogr)
Na koniec przejdź przez wrota, przy których stanie wiedźma, a potem przez kolejne drzwi. W ten sposób dotrzecie do Alfheimu.