Skip to main content

God of War pozwoli wyłączyć większość elementów interfejsu

Plus: szczegóły na temat poziomów trudności.

Sony ujawniło, że w God of War pojawi się Immersion Mode - specjalny tryb, który po aktywowaniu wyłączy większość elementów interfejsu. Twórcy podkreślają, że opcja pozwoli graczom mocniej wczuć się w rozgrywkę.

Funkcja ograniczy informacje dostępne na ekranie do koniecznego minimum. To oznacza, ze znikną pasek życia poszczególnych oponentów, wskaźnik lokalizacji wrogów, kompas wskazujący położenie bieżącego celu oraz inne.

Poza tym deweloperzy szykują możliwość szczegółowego dostosowania interfejsu do własnych preferencji. Gracze sami zdecydują, które elementy mają być wyłączone lub wyświetlane na krótko po wciśnięciu touchpada na padzie.

Gra umożliwi ograniczenie interfejsu do minimum

Deweloperzy zaprezentowali też dodatkowe szczegóły na temat poziomów trudności, których w grze - zgodnie z wcześniejszymi obietnicami - znajdzie się cztery. Pierwszym jest obniżający znacząco stopień wyzwania i pozwalający cieszyć się fabułą Give Me A Story.

Kolejny to rekomendowany dla większości graczy Give Me Balanced. Twórcy zapewniają, że w trybie poszczególne elementy rozgrywki zostały ustalone w taki sposób, by oferować zrównoważoną zabawę.

Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja

Trzecim jest Give Me A Challenge, który stanowi większe wyzwanie niż dwa poprzednie, wybaczając jednocześnie mniej błędów. Autorzy podkreślają, że przeznaczony jest przede wszystkim dla weteranów cyklu.

Ostatni to Give Me God of War, w którym nie tylko podniesiono stopień trudności, ale i zmieniono zachowania oraz położenie przeciwników. Warto jednak zaznaczyć, że po rozpoczęciu zabawy w tym wariancie, nie będzie można przełączyć się na niższe poziomy.

Zobacz na YouTube

Produkcja wnosi wiele zmian do serii. Zrezygnowano z widoku z góry, przemodelowano system walki, a także wyposażono podopiecznego w nową broń - magiczny topór zastąpi znane z poprzednich produkcji ostrza na łańcuchach

.

God of War debiutuje 20 kwietnia, wyłącznie na PlayStation 4. Akcję osadzono po wydarzeniach z trzeciej części. Do Kratosa dołącza tym razem syn, z którym bohater wyrusza w podróż, by w dalekim świecie rozsypać prochy zmarłej żony „boga wojny”.

Zobacz także