God of War Ragnarok ma lepsze questy niż Wiedźmin 3? Twórcy nie ukrywają: taki był nasz cel
Dobre wzorce.
Celem twórców God of War Ragnarok było przebicie Wiedźmina 3 w kwestii jakości zadań pobocznych i innych opcjonalnych aktywności.
Skąd to wiemy? W sieci jest już mnóstwo opinii o najnowszej grze Sony, a niektórzy porównują ją właśnie do Dzikiego Gonu. Jedną z takich osób jest Gene Park, dziennikarz Washington Post, na którego publikację odpowiedział deweloper z odpowiedzialnego za grę Santa Monica Studio.
„God of War Ragnarok w końcu zrzucił Wiedźmina 3 z tronu w kwestii zadań pobocznych - są najlepsze, jakich doświadczyłem w grze przygodowej. Najlepsze walki, najbardziej chwytające za serce historie i najwspanialsze obszary są ukryte w opcjonalnych misjach. Nie pomińcie ich” - napisał wspomniany Gene Park.
Wpis skomentował Anthony DiMento, deweloper God of War Ragnarok odpowiedzialny za zaangażowanie gracza.
„Taki właśnie cel ustaliłem dla opcjonalnych aktywności w God of War Ragnarok. Wiedźmin 3 to jedna z moich ulubionych gier wszech czasów. Wydawało się to niemożliwe, ale taki właśnie mieliśmy cel. Czytając to, co napisałeś, poczułem się świetnie”.
My również doceniliśmy jakość zadań pobocznych nowej przygody Kratosa i Atreusa. „Zdecydowana większość jest dobrze napisana i przede wszystkim osadzona w świecie w wiarygodny sposób. Jeśli w oddali widzimy jakiś ciekawy obiekt lub monstrum, możemy się spodziewać związanego z nimi zadania, którego zakończenie w jakiś sposób wpłynie na krainę” - czytamy w naszej recenzji God of War Ragnarok.