Skip to main content

God of War Ragnarok - Odmienić Los: Znajdź drogę prowadzącą na powierzchnię

Sindri i Brok wpadają na pomysł stworzenia nowej broni dla Kratosa.

Podczas kampanii God of War Ragnarok, Sindri i Brok wymyślili plan na pokonanie Hajmdala. Kratos musi stworzyć broń z magicznego pierścienia - misja Odmienić los.


Na tej stronie:


Znajdź drogę prowadzącą na powierzchnię

  • Zaczynamy w kopalni. Idziemy w prawo niszczymy beczkę przy bramie. Przechodzimy przez utworzony wyłom.
  • Po walce odnajdujemy kolejną zamkniętą bramę i podpalamy rozlaną ciecz, co spowoduje wybuch beczki.
  • Pokonujemy następnych wrogów i kontynuujemy tunelami. Rozmawiamy z Sindrim i przesuwamy wóz blokujący przejście w głąb kopalni.
  • Skręcamy w prawo i pociągamy za łańcuch. Następnie używamy topora i pieczęci, aby zamrozić mechanizm widoczny nad drzwiami.
  • Odchodzimy od łańcucha i wykorzystujemy widoczny po lewej kryształ, aby trafić toporem w przeciwwagę w dalszym pomieszczeniu.
  • Trafimy na arenę, gdzie czeka nas walka z silnym przeciwnikiem. Trzymajmy się na dystans i jak najczęściej korzystamy z mocy Freji.

Kopalnia: zagadki z akweduktami

  • Teraz zamrażamy akwedukt tak, aby woda spłynęła na obrotowe koło. Przechodzimy otwartą bramą.
  • Przebijamy się dalej, aż trafimy do kolejnego dużego pomieszczenia. Wspinamy się na łańcuch i używamy dźwigni na końcu korytarza. Wracamy do pomieszczenia.
  • Przechodzimy przez bramę po prawej, następnie na skrzyżowaniu w lewo.
  • Na podeście używamy pieczęci na górnym akwedukcie i zamrażamy wodę. Następnie przywołujemy topór i wbijamy go nad obrotowym kołem.
  • Niszczymy tarczę i zeskakujemy na dół. Biegniemy do otwartych drzwi.
  • W kolejnych korytarzach czeka nas walka z dwoma bardzo silnymi przeciwnikami. Korzystamy z wybuchających beczek rozstawionych dookoła, aby zadać im duże obrażenia. Pod żadnym pozorem nie dajemy się otoczyć.
  • Po walce znajdujemy zamkniętą bramę. Otwieramy ją i idziemy dalej.
  • Na końcu korytarza wspinamy się po belkach i skale na górę. Wychodzimy przez klapę w suficie.

Udaj się do kuźni z Brokiem

  • Początkowo podążamy za Brokiem, ale szybko odbijamy ścieżką na prawo, zeskakując w dół.
  • Na dole również podążamy w prawo, a po zniszczeniu gniazda potworów wspinamy się na skałę po prawej.
  • Teraz skręcamy w lewo i pokonujemy wilki przy bramie. Czekamy na Broka. W środku podążamy za krasnoludem.

Zniszcz gniazdo zmór, aby odblokować dźwig

  • Przy windzie odwracamy się i podążamy ścieżką na lewo.
  • Dotrzemy do niewielkiego placu. Zaczynamy od zniszczenia pnączy blokujących windę.
  • Teraz wspinamy się na belki po prawej i na górze zamrażamy gejzer toporem.
  • Idziemy dalej ścieżką i mostem, po czym wspinamy się na podest. Zamrażamy gejzer ze studzienką.
  • Czekamy aż Brok dotrze do dźwigni i dajemy mu sygnał, żeby ją przekręcił.
  • Zamrażamy gejzer i wracamy na dół. Wchodzimy do windy. Przywołujemy topór, a winda uniesie nas na górę. Każemy Brokowi otworzyć studzienkę.
  • Wspinamy się na skałę po prawej i rzucamy toporem w gejzer pod kołem. Teraz każemy Brokowi zamknąć studzienkę. Z dwoma gejzerami zablokowanymi otworzy się brama.
  • Przechodzimy przez nią i niszczymy gniazdo na wyciągu. Wracamy do pierwszej windy na dole.

Pojedź dźwigiem do kuźni

  • Po dojechaniu wyciągiem na drugą stronę przepaści pokonujemy wrogów i wchodzimy do jaskini i przeciskamy się wąskim przejściem.
  • Teraz musimy zdobyć dla Broka dwa kawałki skał, żeby mógł naprawić batyskaf. Znajdziemy je niedaleko.
  • Po zrobieniu części zamiennej wsiadamy do batyskafu i przekręcamy dźwignię. Oglądamy scenkę.
  • Po wyjściu na powierzchnię uczymy się korzystać z włóczni.

Znajdź sposób, by zejść z góry

  • Teraz rzucamy włócznią w świecący punkt i naciskamy trójkąt. Utworzymy ścieżknę do wspinaczki. Wchodzimy po skałach na górę.
  • Po wyjściu z jaskini walczymy z potworami i korzystamy z włóczni do zniszczenia trzech pobliskich gniazd potworów.
  • Po walce idziemy do końca ścieżki (tam, gdzie były dwa gniazda) i wysadzamy włócznią skałę.
  • Idziemy do odblokowanego teraz miejsca, skręcamy w lewo i przeskakujemy nad przepaścią.
  • Gdy przeciśniemy się między skałami to czeka nas kolejna potyczka.
  • Następnie rzucamy włócznią w otwór, z którego wylatuje powietrze i dzięki temu wspinamy się na skałę.
  • Teraz rzucamy włócznią w punkt na wielkim głazie i detonujemy. Wracamy na dół i przechodzimy utworzonym w ten sposób przejściem.
  • Czeka nas teraz walka z dwoma bardzo silnymi ogrami. Najlepszym wyjściem jest skupić się na jednym przeciwniku i wykonując finisher ujeżdżać go, zadając dzięki temu obrażenia drugiemu.
  • Po walce podchodzimy do tyrolki, wykonujemy daleki rzut włócznią i zjeżdżamy na dół. Po zejściu do wioski oglądamy scenkę.

Wróć do domu Sindriego

  • Gdy będziemy gotowi, możemy skierować się do portalu. Przechodząc przez bramę natrafimy na Freję walczącą z potworami. Załatwiamy ich i podążamy za boginią ścieżką w dół. Przeciskamy się przez skały po lewej.
  • Po dotarciu na arenę, gdzie wcześniej walczyliśmy z Drekim, NIE WCHODZIMY w interakcję z portalem, o ile nie mamy wysokiego poziomu, gdyż wywoła to opcjonalną walkę z bardzo silnym przeciwnikiem.
  • Po prostu przechodzimy przez arenę i przeciskamy się między skałami.
  • Podążamy ścieżką do drewnianego pomostu i wsiadamy do kolejki.
  • Po dotarciu do stacji idziemy w stronę wąwozu.
  • Rzucamy włócznią w otwór i przeskakujemy na drugą stronę. Wchodzimy w interakcję z portalem.
  • W domu Sindriego siadamy przy stole.
  • Teraz jesteśmy w śnie Kratosa. Po prostu podążamy za Faye, wsiadamy do łódki i płyniemy rzeką.

Następnie: God of War: Ragnarok - Koszmary z Hel: Znajdź ostatni fragment maski

Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja

Poprzednio: God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Znajdź Norny w Studni Urd

Zobacz także