God of War Ragnarok - Odmienić Los: Znajdź drogę prowadzącą na powierzchnię
Sindri i Brok wpadają na pomysł stworzenia nowej broni dla Kratosa.
Podczas kampanii God of War Ragnarok, Sindri i Brok wymyślili plan na pokonanie Hajmdala. Kratos musi stworzyć broń z magicznego pierścienia - misja Odmienić los.
Na tej stronie:
- Znajdź drogę prowadzącą na powierzchnię
- Kopalnia: zagadki z akweduktami
- Udaj się do kuźni z Brokiem
- Zniszcz gniazdo zmór, aby odblokować dźwig
- Pojedź dźwigiem do kuźni
- Znajdź sposób, by zejść z góry
- Wróć do domu Sindriego
Znajdź drogę prowadzącą na powierzchnię
- Zaczynamy w kopalni. Idziemy w prawo niszczymy beczkę przy bramie. Przechodzimy przez utworzony wyłom.
- Po walce odnajdujemy kolejną zamkniętą bramę i podpalamy rozlaną ciecz, co spowoduje wybuch beczki.
- Pokonujemy następnych wrogów i kontynuujemy tunelami. Rozmawiamy z Sindrim i przesuwamy wóz blokujący przejście w głąb kopalni.
- Skręcamy w prawo i pociągamy za łańcuch. Następnie używamy topora i pieczęci, aby zamrozić mechanizm widoczny nad drzwiami.
- Odchodzimy od łańcucha i wykorzystujemy widoczny po lewej kryształ, aby trafić toporem w przeciwwagę w dalszym pomieszczeniu.
- Trafimy na arenę, gdzie czeka nas walka z silnym przeciwnikiem. Trzymajmy się na dystans i jak najczęściej korzystamy z mocy Freji.
Kopalnia: zagadki z akweduktami
- Teraz zamrażamy akwedukt tak, aby woda spłynęła na obrotowe koło. Przechodzimy otwartą bramą.
- Przebijamy się dalej, aż trafimy do kolejnego dużego pomieszczenia. Wspinamy się na łańcuch i używamy dźwigni na końcu korytarza. Wracamy do pomieszczenia.
- Przechodzimy przez bramę po prawej, następnie na skrzyżowaniu w lewo.
- Na podeście używamy pieczęci na górnym akwedukcie i zamrażamy wodę. Następnie przywołujemy topór i wbijamy go nad obrotowym kołem.
- Niszczymy tarczę i zeskakujemy na dół. Biegniemy do otwartych drzwi.
- W kolejnych korytarzach czeka nas walka z dwoma bardzo silnymi przeciwnikami. Korzystamy z wybuchających beczek rozstawionych dookoła, aby zadać im duże obrażenia. Pod żadnym pozorem nie dajemy się otoczyć.
- Po walce znajdujemy zamkniętą bramę. Otwieramy ją i idziemy dalej.
- Na końcu korytarza wspinamy się po belkach i skale na górę. Wychodzimy przez klapę w suficie.
Udaj się do kuźni z Brokiem
- Początkowo podążamy za Brokiem, ale szybko odbijamy ścieżką na prawo, zeskakując w dół.
- Na dole również podążamy w prawo, a po zniszczeniu gniazda potworów wspinamy się na skałę po prawej.
- Teraz skręcamy w lewo i pokonujemy wilki przy bramie. Czekamy na Broka. W środku podążamy za krasnoludem.
Zniszcz gniazdo zmór, aby odblokować dźwig
- Przy windzie odwracamy się i podążamy ścieżką na lewo.
- Dotrzemy do niewielkiego placu. Zaczynamy od zniszczenia pnączy blokujących windę.
- Teraz wspinamy się na belki po prawej i na górze zamrażamy gejzer toporem.
- Idziemy dalej ścieżką i mostem, po czym wspinamy się na podest. Zamrażamy gejzer ze studzienką.
- Czekamy aż Brok dotrze do dźwigni i dajemy mu sygnał, żeby ją przekręcił.
- Zamrażamy gejzer i wracamy na dół. Wchodzimy do windy. Przywołujemy topór, a winda uniesie nas na górę. Każemy Brokowi otworzyć studzienkę.
- Wspinamy się na skałę po prawej i rzucamy toporem w gejzer pod kołem. Teraz każemy Brokowi zamknąć studzienkę. Z dwoma gejzerami zablokowanymi otworzy się brama.
- Przechodzimy przez nią i niszczymy gniazdo na wyciągu. Wracamy do pierwszej windy na dole.
Pojedź dźwigiem do kuźni
- Po dojechaniu wyciągiem na drugą stronę przepaści pokonujemy wrogów i wchodzimy do jaskini i przeciskamy się wąskim przejściem.
- Teraz musimy zdobyć dla Broka dwa kawałki skał, żeby mógł naprawić batyskaf. Znajdziemy je niedaleko.
- Po zrobieniu części zamiennej wsiadamy do batyskafu i przekręcamy dźwignię. Oglądamy scenkę.
- Po wyjściu na powierzchnię uczymy się korzystać z włóczni.
Znajdź sposób, by zejść z góry
- Teraz rzucamy włócznią w świecący punkt i naciskamy trójkąt. Utworzymy ścieżknę do wspinaczki. Wchodzimy po skałach na górę.
- Po wyjściu z jaskini walczymy z potworami i korzystamy z włóczni do zniszczenia trzech pobliskich gniazd potworów.
- Po walce idziemy do końca ścieżki (tam, gdzie były dwa gniazda) i wysadzamy włócznią skałę.
- Idziemy do odblokowanego teraz miejsca, skręcamy w lewo i przeskakujemy nad przepaścią.
- Gdy przeciśniemy się między skałami to czeka nas kolejna potyczka.
- Następnie rzucamy włócznią w otwór, z którego wylatuje powietrze i dzięki temu wspinamy się na skałę.
- Teraz rzucamy włócznią w punkt na wielkim głazie i detonujemy. Wracamy na dół i przechodzimy utworzonym w ten sposób przejściem.
- Czeka nas teraz walka z dwoma bardzo silnymi ogrami. Najlepszym wyjściem jest skupić się na jednym przeciwniku i wykonując finisher ujeżdżać go, zadając dzięki temu obrażenia drugiemu.
- Po walce podchodzimy do tyrolki, wykonujemy daleki rzut włócznią i zjeżdżamy na dół. Po zejściu do wioski oglądamy scenkę.
Wróć do domu Sindriego
- Gdy będziemy gotowi, możemy skierować się do portalu. Przechodząc przez bramę natrafimy na Freję walczącą z potworami. Załatwiamy ich i podążamy za boginią ścieżką w dół. Przeciskamy się przez skały po lewej.
- Po dotarciu na arenę, gdzie wcześniej walczyliśmy z Drekim, NIE WCHODZIMY w interakcję z portalem, o ile nie mamy wysokiego poziomu, gdyż wywoła to opcjonalną walkę z bardzo silnym przeciwnikiem.
- Po prostu przechodzimy przez arenę i przeciskamy się między skałami.
- Podążamy ścieżką do drewnianego pomostu i wsiadamy do kolejki.
- Po dotarciu do stacji idziemy w stronę wąwozu.
- Rzucamy włócznią w otwór i przeskakujemy na drugą stronę. Wchodzimy w interakcję z portalem.
- W domu Sindriego siadamy przy stole.
- Teraz jesteśmy w śnie Kratosa. Po prostu podążamy za Faye, wsiadamy do łódki i płyniemy rzeką.
Następnie: God of War: Ragnarok - Koszmary z Hel: Znajdź ostatni fragment maski
Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja
Poprzednio: God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Znajdź Norny w Studni Urd