Skip to main content

God of War Ragnarok - Ponownie razem: Znajdź Garma w Helheimie

Kratos i Atreus wyruszają schwytać wielkiego wilka Garma.

Po powrocie z Asgardu w God of War Ragnarok, Atreus odkrywa, do czego doprowadziła jego lekkomyślna decyzja. Razem z ojcem musi naprawić popełniony błąd - zadanie Ponownie razem.


Na tej stronie:


Znajdź Garma w Helheimie

  • Zaczynamy od rozmowy z wiewiórką Ratatoskiem i przechodzimy przez mistyczną bramę do świata Helheimu.
  • Po powrocie do Helheimu idziemy prosto. Rzucamy włócznią w skałę i detonujemy. Wspinamy się obok i po skałach schodzimy na dół.
  • Teraz musimy rozbić dużą bryłę lodu. Rzucamy włóczniami w trzy punkty (1, 2, 3) i detonujemy wszystkie na raz. Aby dostać się do trzeciego punktu, musimy wdrapać się na skałę obok.
  • Zeskakujemy na dół i walczymy z wrogami. Teraz wspinamy się na odblokowany filar, po czym przechodzimy przez szczelinę w skale.
  • Trafimy na szczelinę, którą Atreus spróbuje zamknąć. Musimy przez wyznaczony czas bronić się przed falami wrogów.
  • Następnie przeskakujemy przez wyrwę, ukrytą do tej pory za szczeliną, i kontynuujemy wędrowkę dostępną drogą.

Zagadka z mechanizmem drzwi

  • Teraz czeka nas zagadka z mechanizmem otwierającym drzwi. Ustawiamy sekwencję z pieczęci na górnych belkach tak, żeby pierwsza znalazła się po lewej stronie, a ostatnia na zębatce.
  • Po ustawieniu symboli pociągamy za mechanizm i rzucamy toporem w niezasłoniętą pieczęć. Po zamrożeniu mechanizmu przechodzimy przez bramę i podążamy drogą.
  • Po dotarciu do mostu zeskakujemy na dół po prawej stronie. Będąc już na niższym poziomie skręcamy w lewo, w kierunu mostu.
  • Rzucamy włócznią w widoczną dziurę na filarze mostu. Teraz wracamy się i tak utworzonym przejściem przeskakujemy na drugą stronę.
  • Po dotarciu do końca mostu schodzimy na dół i podsadzamy Atreusa. Chłopak odblokuje dla nas przejście. Wspinamy się wyżej. Po scence pojawią się wrogowie. Pokonujemy ich i przeciskamy się szczeliną po prawej.

Ścigaj Garma - druga zagadka z mechanizmem

  • Następnie zeskakujemy na dół i idziemy mostem. Przeskakujemy na drugą stronę przepaści i walczymy z atakującymi nas przeciwnikami.
  • Następnie odbijamy w lewo i przeskakujemy dalej. Po zejściu na dół czeka na nas silny przeciwnik. Nie można go atakować z dystansu, zatem musimy postawić na walce w zwarciu. Zadaje duże obrażenia, zatem nie warto ryzykować, że zostaniemy trafieni mieczem. Najlepiej wykonywać uniki, gdy tylko zobaczymy kolorowe okręgi.
  • Po walce czeka nas kolejna zagadka. Tym razem pociągając za mechanizm przesuwamy belkę po prawej. Ustawiamy na niej pieczęci ze strzał w taki sposób, aby górna wystawała ponad kratę, a dolna dosięgała zębatki.
  • Po przejściu przez bramę, przez dłuższy czas podążamy dostępną ścieżką. W pewnym momencie wchodzimy w wąską szczelinę po prawej i rzucamy włócznią w dziurę.
  • Wracamy się i używamy teraz szerszego przejścia po prawej. Przeskakujemy po umieszczonej w otworze włóczni na drugą stronę.
  • Przy skrzyni korzystamy z przejścia po wąskiej półce skalnej, a potem kierujemy się przez przez zniszczoną bramę. Dotrzemy do kanionu i kontynuujemy wędrówkę w tym kierunku.
  • Kiedy Atreus spróbuje oswoić wilka, łapiemy za łańcuch i wykonujemy sekwecję quick time event, wciskając przyciski kontrolera wyświetlone na ekranie.
  • Po scence idziemy prosto i przechodzimy przez zamknięte drzwi. Kontynuujemy w lewo i przeskakujemy na drugą stroną przepaści.
  • Wchodzimy za filar i rzucamy włócznią w otwór. Po niej wspinamy się na półkę skalną, a potem na kolejną po prawej.
  • Po dotarciu na balkon skaczemy na wilka. Rozpocznie to faktyczną walkę z ogromnym Garmem.

Następnie: God of War Ragnarok - boss: Garm, piewsza walka

Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja

Poprzednio: God of War: Ragnarok - Koszmary z Hel: Znajdź ostatni fragment maski

Zobacz także