Skip to main content

God of War Ragnarok rozwija sytem walki z oryginału. Nowy materiał z gameplayem

Deweloperzy w materiale „zza kulis”.

Deweloperzy ze studia Santa Monica przedstawili nowy materiał „zza kulis”, na którym omawiają poprawki wprowadzone do systemu walki gry. Możemy też zobaczyć dużo ujęć z samych starć.

Jak wyjaśniają twórcy, ich celem było uczynienie walki jeszcze bardziej efektowną, angażującą, ale jednocześnie nie frustrującą. - Kiedy wcielasz się w Kratosa, masz naprawdę czuć się jak bóg wojny. Musisz poczuć jego potęgę - wyjaśniła Sara Gebel, pełniąca rolę starszej specjalistki od efektów wizualnych. Materiał można zobaczyć poniżej.

Jak ujawnił również inny z deweloperów, gracze po wydaniu poprzedniej odsłony prosili, aby w sequelu pojawiła się większa różnorodność przeciwników oraz wielu mini-bossów dla urozmaicenia. Twórcy postanowili spełnić te oczekiwania, znacznie rozszerzając bestiariusz, jaki przyjdzie nam spotkać w grze.

Przypomnijmy, że God of War Ragnarok zadebiutuje już 9 listopada na PS4 oraz PS5. W tej odsłonie Kratos wraz z synem Atreusem próbują powstrzymać nadciągający kataklizm i odkryć, jaką rolę odegrają w przyszłych wydarzeniach.

Zobacz także