God of War Ragnarok - Świątynia Światła, Alfheim: znajdźki i sekrety
Skrzynia Norn, legendarne skrzynie, Wiedza o świecie, Artefakty i Kruki Odyna.
Poniżej przedstawiamy wszystkie sekrety i znajdźki z obszaru Świątynia Światła w God of War Ragnarok. Świątynia Światła jest częścią świata Alfheim, do którego trafiasz po wyswobodzeniu Tyra w kampanii fabularnej.
ZNAJDŹKI: Skrzynia Norn (1), Legendarne Skrzynie (3), Wiedza o świecie (2), Artefakty (2), a także Kruki Odyna (2).
WSKAZÓWKA: Nie przejmuj się, jeśli nie znalazłeś danej znajdźki. Możesz ponownie odwiedzić obszar później.
Na tej stronie:
Kruki Odyna 1/2
Idąc na początku za Tyrem w górę schodów, nie przegap ukrytego zejścia po lewej (1). Zejdź na dół.
Znajdziesz kruka znajdującego się za kratą. Odejdź kawałek i zobaczysz zwierciadło odbijające topór na ścianie po lewej. Dobrze się ustaw i wybierz taki kąt padania, aby uderzyć topoer w to zwierciadło, potem w następne i wreszcie zabijć Kruka Odyna za kratą.
Wiedza o świecie 1/2
W tym samym miejscu, co powyżej Kruk Odyna, znajdziesz na ziemi zwój Wiedza o Świecie - Most z Birfrostu.
Legendarna Skrzynia 1/3
Będąc cały czas na dole (patrzy powyżej - znajdziesz tam również Kruka Odyna i Wiedzę o Świecie), wejdź w korytarz i zauważ zejśćie na dół, gdzie znajdziesz Legendarną Skrzynię.
Artefakty 1/2
Idać za Tyrem w trakcie misji fabularnej, musisz wejść w niewidoczny zaułek i w górę na platformę, by rozbić kryształ, otwierający drzwi. W tym samym miejscu natkniesz się na Artefakt - Wiersz Kvasira.
Legendarna Skrzynia 2/3
Będąc w trakcie drogi za Tyrem na mostku, zejdziesz w dół i przejdziesz przez drzwi, ukaże ci się mechanizm z łańcuchem oraz skrzynia za wielką kratą (1).
Pociągnij za łańcuch i ustaw zwierciadło na samej górze. Wyceluj toporem, tak, aby był niebieski promień i topór wbił się w jasny fragment śćiany. Puść mechanim, ale nie przywołuj topora.
Klatka znów pójdzie do góry, a ty ustaw się tak, aby przywołując topór przeciąć blaszkę, trzymającą łańuch. W ten spoób uwolnisz klatkę. Zejdź na dół i weź fanty z legednarnej skrzyni.
Artefakty 2/2
Idąc za Tyrem przez mostek, w lewej odnodze znajdziesz kolejny Artefakt - Wiersz Kvasira.
Skrzynia Norn 1/1
W trakcie drogi natkniesz się na Skrzynię Norn, czyli skrzynię z runami. Musisz uderzyć toporem w trzy runy, w krótkim odstępie czasu, kolejność nie ma znaczenia. Pierwsza jest tuż obok (1). Druga znajduje się na górze, po lewej od skrzyni (2). Trzecią musisz odblokować w zakamarku po prawej (użyj strzały Atreusa, patrzy poniżej). Następnie oddal się i wymierz toporem w odbijającą taflę, by uderzyć w tę runę. Potem uderz szybko w pozostałe, a skrzynia otworzy się.
Kruki Odyna 2/2
Mniej więcej w połowie drogi, w miejscu, gdzie spotkasz wielu wrogów, idź schodami do góry i obejrzyj się w lewo. Na jednym z gzymsów zobaczysz Kruka Odyna. Zabił go toporem.
Legendarna Skrzynia 3/3
Po wejściu na rozległą część obszaru z przepaścią i pokonaniu wrogów, spójrz w przepaść i po lewej stronie zobaczysz legendarną skrzynię. Przeskocz do nisko położonej platformy, zgodnie z obrazkiem poniżej.
Wejście do skrzyni chroni niebieskie pole, które wyłączysz rozwalając kryształ. Będąc na platformie, spójrz na zwisający kamień. Wyjmij ostrza, chwyć kamień ostrzami, a następnie bujnij - ważne: najpierw w lewo!
Szybko zamień ostrza na topór i stań blisko krawędzi, maksymalnie na lewo i uderz toporem w zwierciadło odbijające, tak, aby topór uderzył w kryształ, co otworzy wyłączy niebieską ścianę.
Wskocz z tej samej plaformy dalej na wiszący element, a potem w prawo, by dostać się do legendarnej skrzyni.
Wiedza o świecie 2/2
Tuż przed windą, do której wejdziecie z Tyrem, po prawej stronie, na ścianie, znajduje sie wisząca ozdoba przypominająca tarczę. Uderz w zieloną poświatę z pomocą strzały Atreusa, aby ja uwolnić, a potem przeskocz na platformę, gdzie znajdziesz kamień z Wiedzą o świecie.
Zobacz także: God of War Ragnarok - znajdźki i sekrety
Następnie: God of War Ragnarok - Kaniony, Alfheim: znajdźki i sekrety
Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja
Poprzednio: God of War Ragnarok - Strond, Alfheim: znajdźki i sekrety