God of War Ragnarok - Szlak zniszczenia
Kratos postanawia upolować potwora zostawiającego wielkie ślady.
Przysługa Szlak zniszczenia w God of War Ragnarok jest dość nietypowa, ponieważ nie pojawia się w naszym dzienniku od razu po odnalezieniu pierwszych śladów. Zamiast tego, sami najpierw musimy odnaleźć leże potwora.
Przed rozpoczęciem zadania musimy wykonać przysługę Zapach przetrwania, która umożliwi nam dostęp do północnej części mapy oraz Powrót rzeki, dzięki której będziemy mogli dostać się do wymaganej lokacji.
Na tej stronie:
- Wielkie ślady, dotarcie do gniazda potwora
- Zagadka z klatką, Podążaj za śladami
- Żużlowy Róg - walka z bossem
Wielkie ślady, dotarcie do gniazda potwora
- Zaczynamy w obszarze Dżungla, która znajduje się na północy świata Vanaheimu, na południe od Równin oraz Krateru.
- Zaraz po przybyciu, przed magiczną bramą, trafimy na ogromne ślady łap odbite w ziemi. Podchodzimy do ich i wchodzimy w interakcję.
- Początkowo podążając za nimi trafimy na ślepy zaułek. Zamiast tego wsiadamy do łodzi i płyniemy na arenę, na której walczyliśmy z Ogrami w ramach zadania Tropem Umarłych.
- Tam używamy Ostrzy Chaosu, aby usunąć gruzowisko blokujące most. Przeskakujemy na drugą stronę, po czym idziemy w prawo.
- Przeskakujemy na drugą stronę przepaści, zrzucamy łańcuch po prawej, po czym idziemy w lewo i wspinamy się na półkę skalną.
- Po dotarciu do kolejnych śladów przechodzimy między skałami do wnętrza ruin. Teraz dopiero zadanie pojawi się w dzienniku.
Zagadka z klatką, Podążaj za śladami
- Trafimy na arenę, gdzie później będziemy walczyć z potworem. Na środku znajdziemy kamienną studnię, do której wskakujemy.
- Znajdziemy się w klatce. Rzucamy toporem w tarczę, po czym szybko przyzywamy Lewiatana i zamrażamy koło zębate poniżej. Wybiegamy z pułapki, ale NIE przyzywamy topora ponownie - klatka musi zostać podniesiona.
- Teraz odwracamy się i idziemy do końca korytarza. Znajdziemy kamienną bramę, którą otwieramy i wychodzimy na zewnątrz.
- Za bramą znajdziemy dwa wilkopodobne potwory (odradzają się co jakiś czas). Naszym zadaniem jest zwabić przynajmniej jednego do wnętrza klatki i przywołując topór zamknąć go w środku. Problemem mogą być nasi towarzysze, którzy automatycznie je zaatakują.
- Teraz używamy łańcucha i transportujemy przynętę na arenę. Usłyszymy odgłosy walki, co oznacza, że udało nam się przywołać bossa.
- Wychodzimy otwartą bramą i idziemy w lewo. W niewielkim kanionie znajdziemy łańcuch, który wcześniej zrzuciliśmy. Wchodzimy po nim na górę i wracamy na arenę.
Żużlowy Róg - walka z bossem
- Teraz czeka nas starcie z potężnym Żużlowym Rogiem. Przeciwnik ma w swoim arsenale potężne ataki w zwarciu, a jednocześnie jest dość odpory na walkę dystansową. Kluczem do zwycięstwa jest wykonywać szybkie ataki i uciekać.
- Za pomocą włóczni możemy rzucać w słabe punkty na nogach stwora. Dzięki temu zadamy mu spore obrażenia, co może znacznie ułatwić walkę.
- Przeciwnik ma kilka silnych ataków, których należy za wszelką cenę unikać. Przede wszystkim, jest to bardzo silny cios ogonem. Potwór, jak na swoje rozmiary, wyprowadza go błyskawicznie, więc mamy niewiele czasu na unik.
- Kiedy Żużlowy Róg odwróci się do nas bokiem, to wykona atak dystansowy. Polega on na tym, że z ogona bestii wyleci w naszą stronę kilka pocisków, zadających spore obrażenia.
- Cios oznaczony czerwonym okręgiem, którego nie można zablokować, to z kolei próba ugryzienia Kratosa. Jest on na szczęście wykonywany stosunkowo powoli, dlatego możemy dość łatwo odskoczyć w bezpiecznym kierunku.
- Oprócz tego, stwór posiada w swoim arsenale jeszcze kilka dość typowych i łatwych do przewidzenia ruchów. Kiedy za bardzo się zbliżymy może uderzyć nas łapą, natomiast uniesienie nogi w górę sugeruje, że po chwili tupnie i wywoła niewielką falę uderzeniową.
- Po zbiciu wszystkich pasków zdrowia Żużlowego Roga bestia padnie na ziemię, a my otrzymamy wiadomość o ukończeniu zadania.
Następnie: God of War Ragnarok - Ofiary wojny: Zabawka
Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja
Poprzednio: God of War Ragnarok - W zasięgu wzroku