God of War Ragnarok - tarcze: jak działają, różnice
Nowe narzędzia do obrony.
Oprócz powracającego uzbrojenia z poprzedniej części, czyli topora Lewiatan i Ostrz Chaosu, w God of War Ragnarok arsenał Kratosa rozszerzy się o nowe - tym razem defensywne - zabawki.
Znaną z poprzedniej odsłony uniwersalną Tarczę Strażnika zastąpi kilka nowych wariantów, dzięki czemu będziemy mogli lepiej dostosować działania defensywne do naszego stylu gry. Do tej pory twórcy ujawnili nazwy i charakterystykę dwóch osłon.
Tarcza Kamiennej Ściany pozwala na tylko częściowe niwelowanie obrażeń. Zamiast tego, pod wpływem uderzeń wrogów sprzęt będzie ładował się energią, którą potem możemy zmienić w potężną falę uderzeniową, która odrzuci pobliskich wrogów.
Niezłomna Tarcza natomiast służy do ręcznego parowania ciosów, zatem przyda się graczom preferującym dynamiczną walkę. Po odbiciu odpowiedniej liczby ciosów będziemy mogli ogłuszyć pobliskich oponentów.
Następnie: God of War Ragnarok - czy trzeba znać poprzednią część
Poprzednio: God of War Ragnarok - topór Lewiatan i Ostrza Chaosu: użycie w walce