God of War Ragnarok - Zaginione sanktuarium: Zbadaj Żelazny Las z Angrbodą
Ucieczka ze świątyni elfów, wizyta w świecie gigantów.
Podczas misji Sekret Groy w God of War Ragnarok bohaterowie opuszczają świat elfów, a w zadaniu Zaginione Sanktuarium Atreus odkrywa Żelazny Las.
Na tej stronie:
- Sekret Groy - Udaj się do mistycznej bramy
- Pójdź za wilkiem
- Zbadaj Żelazny Las z Angrbodą
- Spotkaj się z Angrbodą przy ołtarzu
- Pomóż Angrbodzie w sprawie związanej z gigantami
- Zbierz korzenie vist
- Pozbądź się pełzaczy z rozpadliska
- Wróć do domu przez bagna
- Uratuj wilka przed Grylą
Sekret Groy - Udaj się do mistycznej bramy
- Po walce z Alvą podążamy za Tyrem po moście ze światła, a potem oglądamy scenkę. Na brzegu idziemy za Tyrem i Atreusem. Przeskakujemy na drugą stronę przepaści i przechodzimy przez bramę.
- Po dotarciu do mostu rozpocznie się walka. Pokonujemy wrogów i czekamy, aż Tyr otworzy przejście.
- Idziemy dalej, przeskakujemy nad przepaścią i przechodzimy przez szczelinę w skale. Przebijamy się dalej i wskakujemy na skałę.
- Zeskakujemy na dół po drugiej stronie i wspinamy się na skałę po prawej.
- Podążamy prosto i przechodzimy przez szczelinę w skale.
- Po spadnięciu na dół idziemy dalej do przodu i wspinamy się na wysoką skałę, a potem za towarzyszami na kolejną.
- Docieramy do bramy i przenosimy się do domu Sindriego.
- Zsiadamy do stołu i oglądamy scenkę.
Pójdź za wilkiem
- Znajdujemy się teraz w śnie Atreusa. Po prostu chodzimy dookoła albo stoimy w miejscu, aż spadniemy. Teraz podążamy za widmem i oglądamy kolejną scenkę.
- Po odzyskaniu kontroli nad postacią idziemy za wilkami cały czas prosto. Oglądamy scenkę, po czym podążamy za dziewczyną.
Zbadaj Żelazny Las z Angrbodą
- Podążamy ścieżką, a gdy gigatnka wskoczy na kwiaty, skręcamy w pień drzewa i niszczymy strzałą dźwiękokamień. Po przejściu kawałka robimy to samo. Wspinamy się na skałę i idziemy dalej.
- Po stoczeniu małej potyczki przechodzimy pod kolejnym pniem i podążamy dalej w prawo.
- Po wspięciu się na skałę strzelamy w medalion pod łańcuchem i przeskakujemy na drugą stronę. Staczamy potyczkę i zeskakujemy w lewo.
- Teraz wspinamy się na skałę, niszczymy barykadę na drodze i wspinamy się na kolejną skałę.
- Stamtąd strzelamy w medalion w drzewie. Zeskakujemy na dół i przeskakujemy na drugi brzeg.
- Staczamy potyczkę i przeskakujemy dalej. Przed dużym placem wskakujemy na skałę po prawej i wspinamy się po drzewie.
- Teraz strzelamy w medalion i przeskakujemy dalej. Dołączamy do Angrbody i podążamy za dziewczyną.
- Po pewnym czasie zostajemy zaatakowani. Każemy Angrbodzie rzucić pociskiem. Jeśli trafimy runiczną strzałą w oznaczonego przeciwnika do wywołamy eksplozję. Pokonujemy wrogów i ruszamy dalej, podnosząc skałę, którą wskaże gigantka.
- Teraz czeka nas mały wyścig. Podążaj jedyną dostępną drogą.
- Zaraz po wyścigu radzimy sobie z przeciwnikami i podążamy dalej za dziewczyną.
Spotkaj się z Angrbodą przy ołtarzu
- Idziemy pod drzewo i wchodzimy w interakcję z ołtarzem. Oglądamy scenkę.
Pomóż Angrbodzie w sprawie związanej z gigantami
- Po odzyskaniu kontroli nad postacią bierzemy worek i podążamy za dziewczyną.
- Wsiadamy na woła i idziemy przed siebie. Na pierwszym rozwidleniu skręcamy w lewo, a na kolejnym w prawo. Zrywamy owoc, gdy Angrboda nas o to poprosi.
- Gdy dotrzemy do barykady z drzew to skręcamy w lewo i wskakujemy na podest. Pomagamy dziewczynie zerwać o woc, po czym wracamy na woła, gdy gigantka go zawoła.
- Po krótkiej wędrówce dalej wskakujemy na skałę i idziemy za towarzyszką. Zrywamy owoc i wracamy na woła. Przy kolejnej skale znowu wchodzimy na górę i podnosimy owoce z ziemi.
- Stojąc nad urwiskiem niszczymy deski, aby Jalla mogła przejść. Kiedy podejdzie to wskakujemy na jej grzbiet.
- Podążamy rzeką w lewo. Po wyjściu na brzeg wrzucamy owoce do wiadra przed zagrodą. Kiedy będziemy gotowi, przechodzimy przez wioskę i wsiadamy na grzbiet Jalli.
Zbierz korzenie vist
- Docieramy na grzebiecie Jalli na szczyt wzgórza i zbieramy korzeń pod drzewem. Podążamy dalej za Angrbodą. Wsiadamy na woła i jedziemy dalej. Po ataku zmieniamy się w wilka i atakujemy wrogów. Potem dokańczamy walkę konwencjonalną bronią.
- Po walce podchodzimy do Angrbody i zrywamy kolejny korzeń.
- Następnie pojawi się silny przeciwnik i kilku słabszych. Pokonujemy wrogów i przechodzimy dziurą, którą zrobili w skale. Biegniemy przed siebie i wsiadamy na woła. Jedziemy dalej, aż dotrzemy z powrotem do wioski. Wrzucamy korzenie do wiadra.
- Kiedy będziemy gotowi, dołączamy do Angrbody po drugiej stronie wioski. Wsiadamy na Jallę i jedziemy tunelem w prawo.
- Wchodzimy na skałę i idziemy za dziewczyną. Puszczamy kaczki na wodzie, aż pojawią się wrogowie. Po pokonaniu potworów wsiadamy na Jallę i jedziemy dalej przez rzekę.
- Po dotarciu na miejsce wchodzimy na dźwig i jedziemy na górę. Podążamy prosto, podążając za Angrbodą i walcząc po drodze z pojawiającymi się wrogami. Docieramy na szczyt wzniesienia i oglądamy scenkę.
- Teraz czeka nas powrót na dół tą samą drogą.
Pozbądź się pełzaczy z rozpadliska
- Po tym jak pomożemy Angrbodzie przejść pojawi się przeciwnik. Będzie to dość silny wilkołak, jednak nie jest on bossem. Należy jedynie trzymać bestię na dystans i uważać na ataki szponami.
- Po walce pojawi się gigantka i odblokuje nam przejście. Wspinamy się na skałę i idziemy dalej ścieżką. Docieramy do windy i zjeżdżamy na dół.
- Docieramy do skał i czekamy, aż Angrboda odblokuje przejście. Idziemy za dziewczyną, po czym zjeżdżamy na linie na dół. Po obejrzeniu scenki wchodzimy za Angrbodą do jaskini przez wąskie przejście.
- Pierwsze gniazdo zobaczymy tuż przed sobą. Niszczymy je, a potem zajmujemy się potworami, które zdążyły wyjść.
- Teraz idziemy w lewo, mijamy skrzynię i przechodzimy wąskim przejściem.
- Po zobaczeniu czerwonej skrzyni skręcamy w prawo. Gniazdo będzie na ścianie.
- Teraz zawracamy i wspinamy się na półkę skalną. Skręcamy w prawo i podążamy ścieżką, po czym wspinamy się na kolejną skałę po prawej.
- Przeskakujemy przez powaloną kolumnę po prawej i przy skrzyni skręcamy w lewo, na górę. Niszczymy trzecie gniazdo.
- Teraz wracamy się i zeskakujemy na dół, po czym obracamy się w prawo, a potem przez drewniany most po lewej. Podążamy tą ścieżką.
- Na rozwidleniu skręcamy w prawo i przez wyrwie w skale strzelamy w dźwiękokamień. Teraz przechodzimy przez odblokowane przejście.
- Na kolejnym rozwidleniu skręcamy w lewo, a ostatnie gniazdo będzie w niewielkiej pieczarze w głębi.
Wróć do domu przez bagna
- Czas na powrót. Podążamy za Angrbodą do wyjścia. Czeka nas tu walka z silnym wrogiem. Korzystamy ze zdolności towarzyszki, aby zadawać potworowi duże obrażenia.
- Po walce czekamy, aż towarzyszka wezwie Jallę i wspinamy się po linie.
- Podchodzimy do wody i wchodzimy na grzbiet wołu. Idziemy dalej przed siebie, aż dotrzemy nad jezioro. Oglądamy scenkę, po czym wstajemy, przeskakujemy przez kłodę po prawej i wsiadamy na Jallę. Idziemy dalej, aż towarzyszka każe nam zsiąść. Oglądamy scenkę i zeskakujemy na dół.
Uratuj wilka przed Grylą
- Po walce podążamy za Angrbodą. Wspinamy się na skałę i strzelamy w dźwiękokamień na korzeniu.
- Przechodzimy przez utworzone przejście, wspinamy się na kolejne dwie skały po lewej i znowu strzelamy.
- Teraz kontynuujemy wędrówkę utworzonym przejściem, walczymy z wrogami i podążamy za gigantką aż dotrzemy do domu Gryli.
- Obchodzimy dom od prawej. Odwracamy się, wskakujemy na skrzynie i przeskakujemy po zaczepie na drugą stronę. Teraz strzelamy w dźwiękokamień w wiszącej klatce. Wspinamy się po zaczepie, który utworzy Angrboda.
- Podążamy za dziewczyną w głąb budowli i zeskakujemy na dół. Pomagamy gigantce przekręcić dziurkę od klucza i schodzimy głębiej do piwnicy.
- Na dole jest zablokowana ścieżka, cofamy się nieco i skręcamy w prawo. Strzelamy w kamień na beczce. Schodzimy na dół i idziemy do przodu, aż włączy się scenka. Po obejrzeniu przerywnika wracamy na górę.
- Po zamknięciu klucza i postawieniu kubka pojawi się Gryla. Angrboda przedstawi nam swój plan. Kiedy dziewczyna odwraca uwagę swojej babki, my zakradamy się i uwalniamy wilka. Nie idzie to zgodnie z planem i teraz czeka nas walka z gigantką.
Następnie: God of War Ragnarok - boss: gigantka Gryla
Spis treści: God of War Ragnarok - Poradnik, Solucja
Poprzednio: God of War Ragnarok - boss: elfka, Alva