God of War. Twórcy zaprzeczają, że doszło do obniżenia jakości grafiki
„Istnieją drobne różnice”.
Gdy Sony ujawniło datę premiery God of War wraz z nowym zwiastunem, niektórzy miłośnicy serii odkryli zmiany w grafice między pierwszym a najnowszy trailerem, zarzucając twórcom „downgrade”. Jeden z artystów studia Sony Santa Monica przekonuje, że nie doszło do obniżenia jakości oprawy wizualnej.
Rafale Grassetti, artysta w studiu tworzącym God of War, skomentował temat na Twitterze i potwierdził, że istnieją drobne różnice, ale nie uważa, by nastąpiło znaczące obniżenie jakości całej oprawy.
„To, co się zmieniło, to wyłącznie kierunek padającego światła i mgła. Fragment zaprezentowany na E3 jest także obecny w grze, ale zostanie przedstawiony inaczej. Zrozumiecie, gdy zagracie w finalny tytuł. Jormungandr, Kraton i Arteus będą wyglądać tak samo, jak w trailerach” - przyznaje Grassetti w rozmowie z portugalskimi fanami.
Pierwszy gameplay God of War został zaprezentowany na targach E3 w 2016 roku:
W obszernych fragmentach poznaliśmy wówczas koncepcję twórców na nową część popularnej serii. Bohaterem jest oczywiście Kratos, a akcja rozgrywa się po wydarzeniach z God of War 3.
God of War ukaże się 20 kwietnia, tylko na PlayStation 4.