Godus 2.0 - duże zmiany w nowej produkcji Petera Molyneux
Mniej klikania, wygodniejsze kształtowanie terenu.
Studio 22 Cans opublikowało nową wersję gry Godus, a Peter Molyneux - główny producent - zapewnia, że gracze otrzymują dzięki wielu zmianom zupełnie zrekonstruowany produkt.
- Zebraliśmy wszystkie wasze opinie i zorientowaliśmy się, że musimy wprowadzić naprawdę gruntowne zmiany - poinformował twórca serii Fable.
Godus to „boska” strategia, w której czuwamy nad rozrastającą się cywilizacją. Zaczynamy z kilkoma osadnikami, a po kilku godzinach obserwujemy już setki domów i posiadłości. Istotną częścią rozgrywki jest formowanie wielu warstw terenu.
Wczesna wersja gry zadebiutowała jesienią w ramach Steam Early Access. Użytkownicy byli zgodni co do tego, że rozgrywce towarzyszyło zbyt dużo żmudnego klikania. Problem ten został wyeliminowany w nowej aktualizacji. Większość czynności można teraz wykonywać przy pomocy jednego kliknięcia i przeciągania kursora.
- Musieliśmy się tym zająć, to jasno wynikało z reakcji graczy, którzy nazywali Godus symulatorem klikania - zaznaczył Molyneux.
Usprawniony został także interfejs, który oferuje teraz więcej informacji na temat różnych elementów świata gry. Sterowanie poddanymi jest bardziej intuicyjne, usprawniono ich sztuczną inteligencję.
Twórcy zmienili również system zdobywania surowców i przechodzenia do kolejnych epok. Dodano nowe boskie moce, wyeliminowano wiele błędów. Pojawił się też nowy tryb rozgrywki, w którym przeprowadzamy plemię przez nieznane i nieodkryte tereny.
- Proszę, zagrajcie teraz w Godus, by zdać sobie sprawę, że gra nie ma teraz nic wspólnego z tym, czym była wcześniej - zachęcił Peter Molyneux w oficjalnym materiale wideo.