Godzina rozgrywki z klasycznego RPG Divinity: Original Sin od studia Larian
Rzut izometryczny i walka w turach.
Niezależne studio Larian opublikowało godzinny zapis rozgrywki z wczesnej wersji klasycznego RPG Divinity: Original Sin.
Twórcy wciąż zbierają pieniądze na Kickstarterze. Do końca kampanii pozostały cztery dni, pozyskano już prawie 600 tys. dol., dużo więcej niż zakładane na początku 400 tys. dol.
Divinity: Original Sin to kolejny z ogłoszonych ostatnio projektów gier cRPG, które nawiązują do największych przebojów tego gatunku. Walka odbywa się w systemie turowym, a grafikę przestawiono w rzucie izometrycznym.
Twórcy obiecują także stworzenie rozbudowanego edytora, interaktywne środowisko, tworzenie postaci bez podziały na klasy, budowanie własnych przedmiotów (crafting) i możliwość gry w kooperacji. Premiera jeszcze w listopadzie, wyłącznie na PC.