Godzina rozgrywki z kooperacyjnej strzelanki Killing Floor 2
Sześciu graczy i hordy mutantów.
John Bain, znany na YouTube jako TotalBiscuit, opublikował materiał prezentujący niemal godzinę rozgrywki z wczesnej wersji Killing Floor 2.
Pięciu deweloperów ze studia Tripwire - odpowiedzialnego za pierwszą odsłonę Killing Floor, a także za Red Orchestra 2 czy Rising Storm - towarzyszy autorowi i razem zajmują się eksterminacją mutantów.
W 35 minucie rozpoczyna się potyczka z bossem. Szalony naukowiec jest w stanie regenerować stracone punkty zdrowia wysysając je ze złapanego gracza.
W trakcie rozgrywki TotalBiscuit zadaje twórcom wiele pytań dotyczących gry. Projektanci przyznają, że Killing Floor 2 to ewolucja i ulepszenie podstaw zabawy z pierwowzoru - wydanego w 2009 roku. Deweloperzy przywiązują dużą wagę do systemu strzelania i animacji przeciwników.
Pełna wersja zaoferuje dziesięć klas postaci, we wczesnej znalazły się wyłącznie cztery. Każda profesja to inny zestaw broni i gadżetów.
Twórcy wypowiedzieli się także na temat poziomu trudności. Nie będzie on wpływał na liczbę punktów zdrowia przeciwników. Zdaniem deweloperów, takie rozwiązanie sprawia, że mocna i satysfakcjonująca w użyciu broń nagle wydaje się słaba. Zwiększanie poziomu wyzwania w Killing Floor 2 wpłynie więc na zachowania wrogów, którzy zyskają nowe umiejętności i ciosy.
Strzelanka debiutuje na Steamie - w dziale Wczesnego Dostępu - 21 kwietnia. Pełna wersja ukaże się prawdopodobnie przed końcem roku. Finalne wydanie ma też trafić na PS4.